صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۰۰ - ۱۲ تير ۱۳۹۹

توضیح باشگاه پرسپولیس در مورد کمپین خبرساز

شروع همکاری با یک گروه فعال در فضای مجازی با عنوان کمپین پرسپولیس، تحلیل‌ها و تفسیرهای متفاوتی را در پی داشت.
کد خبر : 499280

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت باشگاه پرسپولیس،‌ شروع همکاری با یک گروه فعال در فضای مجازی با عنوان کمپین پرسپولیس، تحلیل‌ها و تفسیرهای متفاوتی را در پی داشت که بی‌شک برای هر تجربه جدیدی قابل پیش‌بینی است؛ اما باشگاه پرسپولیس بر خود واجب می‌داند برای روشن شدن اهداف و دستاوردهای این کمپین نکاتی را متذکر شود:


اول: پرسپولیس بدون اغراق معروف‌ترین و البته محبوب‌ترین برند در ایران است؛ نامی که می‌تواند در مشارکت با کسب‌وکارهای خرد موجب رونق و اعتبار ایشان شود. بدیهی است در تصمیم گیری برای حضور در این کمپین این مهم هم جزو تکالیف اجتماعی پرسپولیس درنظر گرفته شده است.


دوم: هیچ هواداری برای حضور در این کمپین مجبور به پرداخت پول و هزینه نبوده و نیست و تنها با دنبال کردن صفحات مورد علاقه‌اش در اینستاگرام به آن می‌پیوندد. البته که درآمد حاصل از این کمپین هم بدون هیچ‌واسطه مستقیم به حساب باشگاه واریز خواهد شد.


سوم: در انتخاب برندهایی که در این کمپین شرکت کرده‌اند نهایت دقت صورت گرفته تا شأن و منزلت نام بزرگ پرسپولیس که در کنار آن قرار گرفته، حفظ شود. با این وجود دنبال کردن پیج‌های اسپانسرها صرفاً در راستای حمایت از کمپین مشترک انجام پذیرفته و قرار گرفتن ایشان در لیست دنبال شوندگان لزوماً به معنای تأیید محتوا، سرویس‌ها و محصولات ارائه شده نمی‌باشد. بنابراین راستی‌آزمایی این صفحات و نیز استفاده از خدمات آنها با هواداران و دنبال‌کنندگان فهیم صفحه رسمی باشگاه است.


انتهای پیام/4127/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر