عملکرد موفقتر کسبوکارهای ایرانی نسبت به شرکتهای خارجی
به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانشبنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سیدمحمدحسین سجادی نیری در چهل و پنجمین نشست نقد و اندیشه با موضوع تأثیر کرونا بر کسبوکارهای نوپا که ظهر امروز در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، اظهار کرد: جامعه بشری امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند تغییر رفتار خود با طبیعت و حیوانات است.
وی افزود: این نکته میتواند به ارتقا کیفیت دیدگاههای نوآورانه در کسبوکارهای مختلف کمک کند. درواقع تعامل درست با طبیعت رویکردهای جدیدی را پیش روی مدیران کسبوکارهای نوآور قرار میدهد.
دبیر توسعه فناوریهای نرم و هویتساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بیان کرد: تا پیش از شیوع کرونا کسبوکارهای سنتی، فناوری را تهدیدی برای خود میدانستند ولی امروز بهسادگی از ابزارهای فناوری استفاده میکنند.
سجادی نیری عنوان کرد: چنین تغییر رویکردی نشان میدهد کسبوکارهای نوپا نیز برای حفظ درآمدزایی خود باید نوآوری بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: امروز میبینیم کسبوکارهای متولدشده در ایران در مقایسه با استارتآپهای آمریکایی و اروپایی موفقتر عمل میکنند.
دبیر توسعه فناوریهای نرم و هویتساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: لزوماً بزرگ شدن استارتآپها وابسته به برنامهریزی مدیران نیست و کرونا نشان داد باید به رویدادهای ناگهانی توجه بیشتری کرد. این بیماری بر کسبوکارهای ایرانی تأثیر متفاوتی داشته و بعضی رشد و تعدادی تضعیف شدند.
انتهای پیام/۴۱۴۴/
انتهای پیام/