صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۲۲ - ۰۸ تير ۱۳۹۹
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران:

نهاد ریاست جمهوری همچنان پیگیر لغو اضافه بنا در جماران است

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: نهاد ریاست جمهوری پس از تخریب اضافه بنای ملک این نهاد در جماران همچنان به‌دنبال لغو محدودیت ارتفاعی در این ملک است.
کد خبر : 498372

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محمد سالاری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای شهر تهران در خصوص عدم پاسخگویی نهاد ریاست جمهوری به مشکلات و موضوعات شهر تهران عنوان کرد: بارها مکاتباتی نسبت به ضرورت ایفای تعهدات دولت برای توسعه حمل و نقل ریلی، تأمین اتوبوس و ارائه بسته‌های تشویقی جهت تسریع بازآفرینی شهری و نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده و همچنین احیا سند مجموعه شهری جهت صیانت و حفاظت از حریم شهر تهران و شهرهای اقماری و... با آقای رئیس جمهور، و دفتر ایشان انجام شده اما متأسفانه تاکنون هیچ پاسخی به آن‌ها داده نشده و اقدامات عملی مطابق با تعهدات صورت نگرفته است.


وی افزود: پس از پیگیری دو عضو شورا و تخریب و جمع‌آوری ستون‌های طبقه سوم ملک متعلق به نهاد ریاست جمهوری واقع در محله جماران که به‌صورت متخلفانه و بدون پروانه احداث شده حذف محدودیت ارتفاعی جماران تبدیل به دغدغه‌ای مهم برای دفتر ریاست جمهوری شده است.


رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: اهمیت تا جایی است که طی روزهای اخیر دفتر رئیس جمهور نامه تعدادی از اهالی محله جماران مبنی بر حذف محدودیت ارتفاعی در این محله را در اولویت قرار می‌دهد و برای آن از رئیس جمهور دستور می‌گیرد، حال سؤال اینجاست چطور می‌شود طی سال‌های گذشته که دولت فعلی مستقر بوده است و بارها از سوی اهالی محلات کن، فرحزاد، مسگر آباد، محدوده‌های تاریخی و میراثی و شهرک‌های دارای محدودیت ارتفاعی که تقاضای حذف این محدودیت شده، چنین رویکردی را از سوی دولت شاهد نبودیم؟


سالاری با اشاره به تحرکات چند روز اخیر و دغدغه نهاد ریاست جمهوری برای لغو محدودیت ارتفاعی جماران پس از تخریب طبقه غیرمجاز ملک ریاست جمهوری در جماران، گفت: جای شبهه و ابهام دارد‌ و من به‌عنوان نماینده مردم در شورای شهر تهران تذکر خود را به نهاد ریاست جمهوری اعلام می‌کنم.


گفتنی است هفته گذشته طبقه سوم ملک متعلق به نهاد ریاست جمهوری که به‌صورت غیرمجاز در محله جماران احداث شده بود تخریب شد.


انتهای پیام/4105/


انتهای پیام/

ارسال نظر