صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۲۱ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
نگاهداری:

سازمان‌دهی کارگاه‌های علم‌سنجی مهم‌ترین دستاوردهای پژوهشگاه بود

رئیس سابق پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سازمان‌دهی کارگاه‌های علم‌سنجی در حوزه‌های پژوهشی از دستاوردهای پژوهشگاه بود.
کد خبر : 495868

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، بابک نگاهداری در مراسم تکریم و معارفه رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی که پیش از ظهر امروز در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: دوران خوبی را در پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گذراندیم و در چهار حوزه برنامه‌ریزی و سیاستگذاری، سازماندهی و ارزیابی و راهبری کارهایمان را پیش می‌بردیم.


وی افزود: در سیاست‌گذاری رویکرد تحولی ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی را به صورت نهادینه و در قالب بخشنامه‌ها تدوین کردیم و از گفتمان به فعلیت آن را تبدیل می‌کردیم.


رئیس سابق پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: حدود ۳۰ برنامه و دستورالعمل در این دوران تدوین کردیم. حوزه سازماندهی نیروها برایمان مهم بود. اعتقاد داشتیم که اعضای هیئت علمی و کارکنان بهترین نیروها هستند و ۵۰۰ نفر اعلام آمادگی کردند و همکارانی از این تعداد انتخاب شدند که در پژوهشگاه با آنان همکاری کردم.


نگاهداری ادامه داد: همه مدیران پژوهشگاه از مدیران سراسر کشور بودند و شایسته‌گزینی برای ما مهم بود. برای هر استان هدف‌گذاری‌های پژوهشی داشتیم و برنامه پنج‌ساله را تدوین کرده و از ظرفیت همه واحدهای سراسر کشور استفاده کردیم.


وی خاطرنشان کرد: سازمان‌دهی کارگاه‌های علم‌سنجی در حوزه‌های پژوهشی از دستاوردهای پژوهشگاه بود. همچنین ۱۰ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان تفاهم‌نا‌مه با نهادهای مختلف امضا کردیم و ارتباط با صنعت رشد خوبی پیدا کرد.


انتهای پیام/۴۱۱۸/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر