صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۵۵ - ۲۳ آبان ۱۳۹۴
وزیر بهداشت خبر داد

تشکیل یک تیم مشترک با آموزش و پرورش به منظور ساماندهی بوفه‌های مدارس

وزیر بهداشت با اشاره به همکاری این وزارتخانه با وزارت آموزش و پرورش به منظور ساماندهی بوفه‌های مدارس گفت: تاکنون بیش از 80 درصد مدارس خدمات خود را متناسب با بخشنامه‌ای‌ که از سوی وزارت بهداشت ارائه شده، تنظیم کرده‌اند.
کد خبر : 49411

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سید حسن قاضی زاده هاشمی از تشکیل یک تیم مشترک با آموزش و پرروش به منظور ساماندهی بوفه‌های مدارس خبر داد و گفت: با همکاری این تیم بوفه‌های مدارس در طول سه ماه اول سال تحصیلی ساماندهی می‌شوند. به نظر من این طرح تا امروز موفق بوده و در آینده گزارشی را در این زمینه ارائه خواهیم داد .


وی با بیان اینکه اکثر بوفه‌ها خدمات خود را متناسب با بخشنامه ارائه شده تنظیم کرده‌اند، تصریح کرد: تا کنون بیش از 80 درصد مدارس خدمات خود را متناسب با بخشنامه‌ای‌ که از سوی وزارت بهداشت ارائه شده، تنظیم کرده‌اند و بقیه بوفه‌ها نیز تا آخر فصل پاییز ساماندهی خواهند شد. هم‌اکنون بوفه‌ها در مرحله بازدید هستند و تا کنون بیش از 2000 بازدید انجام شده است .


گفتنی است تا کنون برای 20 هزار مدرسه مجوز مشروط صادر شده است منوط به اینکه بوفه‌ها یا به عبارتی «پایگاه‌های تغذیه سالم» حداکثر تا دی ماه استانداردها را رعایت کنند. سازمان دانش آموزی نیز با قدرت اجرایی بالایی بر این پایگاه‌ها نظارت خواهد داشت تا پایگاه‌های تغذیه اصلاح شوند و در صورت عدم رعایت تعهدات تعطیل خواهند شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر