صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۲۷ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
سفارت ایران در آلمان:

اشغالگری تل‌آویو چالشی برای نهادهای حقوقی بین‌المللی است

سفارت ایران در آلمان به مناسبت روز جهانی قدس در بیانیه‌ای اعلام کرد: پاسخگو نبودن رژیم صهیونیستی در قبال ۷۲ سال اشغال سرزمین فلسطین به نهادهای حقوقی بین‌المللی، به چالشی اصلی در نظام بین‌الملل تبدیل شده است.
کد خبر : 491454

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، سفارت ایران در آلمان به مناسبت روز جهانی قدس در بیانیه‌ای اعلام کرد: پاسخگو نبودن رژیم صهیونیستی در قبال ۷۲ سال اشغال سرزمین فلسطین به نهادهای حقوقی بین‌المللی، به چالشی اصلی در نظام بین‌الملل تبدیل شده است.


در ادامه این بیانیه‌ای آمده است:


اعلام روز جهانی قدس به‌وسیله بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی ایران در ۱۶ مردادماه ۱۳۵۸ با هدف یادآوری ظلم و ستم علیه مردم آواره فلسطین و جنایات رژیم اسرائیل در به‌کارگیری زور مفرط، خشونت و ترور علیه مردان، زنان و کودکان بی‌پناه این سرزمین است.
بیش از هفت دهه از اشغال فلسطین به‌وسیله رژیم اسرائیل می‌گذرد و این رژیم توانسته بدون کوچک‌ترین اعتنایی به قوانین و قطعنامه‌های بین‌المللی همچنان به جنایت خود در اراضی اشغالی ادامه دهد.


جامعه جهانی با میزان درد و رنج و دشواری‌هایی که بر مردم فلسطین براثر سال‌ها سیاست اشغال و آپارتاید رسمی این رژیم تحمیل می‌شود آشناست، با این حال سیاست‌های دوگانه جامعه جهانی در شیوه برخورد با این رژیم جنایتکار که تحت سلطه همه‌جانبه رژیم ایالات‌متحده آمریکا قرار دارد، موجب شده تا سیاست اشغال فلسطین و سرکوب مردم این سرزمین به‌وسیله اسرائیل همچنان بدون پیامدهای بین‌المللی برای این رژیم ادامه یابد.
پاسخگو نبودن این رژیم در قبال ۷۲ سال اشغال سرزمین فلسطین به نهادهای حقوقی بین‌المللی، علاوه بر زیر سؤال بردن اصل حق و عدالت، به چالشی اصلی در نظام بین‌الملل تبدیل شده است.


انتای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر