صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۴۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
تازه‌های نشر دانشگاه آزاد اسلامی؛

کتاب شعر «قطره‌چکان خیالی» ترجمه و منتشر شد

دانشجوی دکتری حقوق خصوصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز از ترجمه کتاب «قطره‌چکان خیالی» و انتشار آن توسط «سیردین یانچیلیق» یکی از انتشارات کشور ترکیه خبر داد.
کد خبر : 491027

سکینه اسدزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در تبریز از ترجمه کتاب «قطره‌چکان خیالی» Hayali Damlacik و انتشار آن توسط Şiirden Yayincilik" سیردین یانچیلیق ترکیه خبر داد و درباره این کتاب اظهار کرد: «این اشعار اجتماعی و احساسی به سبک‌های شعری جدید سبز و گلشن است که توسط یکی از بهترین انتشارات کشور ترکیه چاپ شده است.»


دانشجوی دکتری حقوق خصوصی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز از اظهار نظر مثبت یکی از پروفسورهای کشور فرانسه و از استادان دانشگاه مون‌پولیه و سوربن راجع به طرح پژوهشی حقوقی که به زبان فرانسه بوده و به جشنواره بین‌المللی فارابی ارسال شده است، خبر داد.


وی افزود: دو کتاب شعر به نام‌های «لعل خاکستری» و «بیدمشک عناب» هم به زبان فارسی سروده شده است که سال گذشته توسط انتشارات نارون دانش منتشر شدند.


به گزارش آنا، دانشجوی دکتری حقوق خصوصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز کتاب شعری با عنوان «قطره‌چکان خیالی» و با تخلص «مهرگان» در هفت دفتر که هر دفتر دربرگیرنده پنج قطعه شعر است، دارد که توسط انتشارات نارون دانش به چاپ رسیده است.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر