صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۰۸ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
برای اولین بار صورت گرفت؛

دفاع دانشجوی دکتری مهندسی برق واحد تهران مرکزی از رساله خود با معدل ۲۰

نخستین دانشجوی دوره دکتری تخصصی رشته مهندسی برق (الکترونیک) دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با کسب معدل کل ۲۰ و دستاوردهای بدیع از رساله خود دفاع کرد.
کد خبر : 490589

به گزارش خبرنگار حوزه پایان‌نامه گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، محمد فلاح‌نژاد، نخستین دانشجوی دوره دکتری تخصصی رشته مهندسی برق (الکترونیک) دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی است که با کسب معدل کل ۲۰ و دستاوردهای بدیع از رساله خود دفاع کرد.



دستاورد رساله این محقق، مدلسازی و توسعه ترانزیستورهای بدون پیوند (Junction Less ) نانوساختار و چاپ چند مقاله ISI و علمی پژوهشی در نشریات معتبر ملی و بین‌المللی است. همچنین وی به‌تازگی کتاب‌های هدایت موشک و بهینه‌سازی تصاویر ارسالی از پهپاد به ایستگاه زمینی را ترجمه، تألیف و به چاپ رسانده است.
پیش از این، فلاح‌نژاد در دوره کارشناسی ارشد خود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی نیز با رتبه نخست علمی فارغ‌التحصیل و در سال ۱۳۹۴ به‌عنوان استعداد درخشان در آزمون مقطع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شده بود.
وی هم‌اکنون به‌عنوان مدرس گروه مهندسی برق و محقق وابسته در آزمایشگاه تحقیقاتی لایه نازک در دانشکده فنی و مهندسی در حوزه شبیه‌سازی و ساخت افزاره‌هایی چون biofet به تحقیق و پژوهش اشتغال دارد.
انتهای پیام/۴۱۱۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر