صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۵ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹

مجلس با دو فوریت طرح ضدصهیونیستی در آستانه روز جهانی قدس موافقت کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با دو فوریت طرح طرح تقابل ایران با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی موافقت کردند.
کد خبر : 489231

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با دو فوریت طرح طرح تقابل ایران با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی موافقت کردند.


حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در تشریح این طرح اظهار کرد: رژیم صهیونیستی که عمر منحوسش به هفت دهه رسیده باعث مشکلات متعددی برای مسلمانان و منطقه شده و به عنوان غده سرطانی محور همه شرارت‌ها علیه ملت ایران است.


وی افزود: اقدامات جاسوسی و تروریست، به شهادت رساندن دانشمندان ایرانی، به‌راه انداختن جنگ سایبری و حمله سایبری به مراکز اقتصادی و هسته‌ای و تلاش برای همراه کردن دنیا برای تحریم علیه ایران بخشی از شرارت‌هایی است که این رژیم منحوس علیه ملت ایران دنبال می‌کند.


رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: کشتار مردم  مظلوم فلسطین و حمایت از عربستان در کشتار مردم یمن و بی‌توجهی به قطعنامه‌های سازمان ملل بخش دیگری از اقدامات رژیم منحوس صهیونیستی علین مردم منطقه است.


ذوالنوری با بیان اینکه در وضعیتی که ویروس  کرونا مشکلات اقتصادی زیادی برای دنیا درست کرده و قیمت نفت و مصرف نفت کاهش یافته و کشورها مشغول مسائل داخلی خود هستند،  رژیم صهیونیستی به شدت علیه کشور ما فعالیت می‌کند.


وی تأکید کرد: مردم هر سال در جمعه آخر رمضان و روز قدس خشم خود را نسبت به این رژیم منحوس اعلام می‌کردند و شاید امسال به دلیل فاصله‌گذاری اجتماعی موقعیتی برای اعلام انزجار وجود نداشته باشد و این مجالی باشد تا رژیم صهیونیستی در آرامش ایجاد شده توطئه علیه ملت ایران را داشته باشد.


رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: فقط یک هفته از فعالیت مجلس دهم باقی است و تا مجلس آینده استقرار پیدا کند مدت طولانی خواهد گذشت و این خلأ فرصت خوبی برای صهیونیست‌هاست که به منافع ملت ما ضربه بزند. لذا این فوریت وجود دارد که در آستانه روز قدس  و اوضاع سکوتی که ناشی از کرونا در دنیا وجود دارد دو فوریتی این طرح تصویب شود و مجلس دهم با این کار یک برگ دیگری به خدمات خود اضافه کنند.


پس از رأی‌گیری طرح در مجلس لاریجانی اعلام کرد که این طرح با رأی بالایی از سوی نمایندگان تصویب شد.


نمایندگان بعد از تصویب طرح فریاد مرگ بر صهیونیست سر دادند.


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر