صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۴۰ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
رضا فتاحی:

سپاهان به رأی عادلانه امیدوار است/ دوستان پرسپولیس برای خودشان نظر داده‌اند

سرپرست تیم سپاهان گفت: امیدوار هستیم با مستنداتی که ارائه کردیم، کمیته استیناف رأی عادلانه‌ای صادر کند.
کد خبر : 485151

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، رضا فتاحی درباره جلسه کمیته استیناف دیدار سپاهان و پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از کمیته استیناف خیلی ممنون هستم که این وقت را در اختیار ما گذاشتند. ما دفاعیات و صحبت‌هایمان را انجام دادیم. فیلم‌های مورد نظر جدیدترمان را به کمیته استیناف نشان دادیم و هم مسئولان حقوقی‌مان و هم دوستان عزیز نظراتشان را به همراه مدارک ارائه کردند.


وی افزود: اتفاقاتی افتاد که تمامش را در کمیته استیناف توضیح دادیم و ما اصلاً، همینجا هم می‌گویم خدا شاهد است باشگاه سپاهان، مسئولین تیم، مسئولان باشگاه آماده برگزاری آن مسابقه بودند ولی در آن لحظه هیچ اراده‌ای دیگر جهت برگزاری مسابقه نبود. حالا امیدواریم دوستان خوبی که در کمیته استیناف هستند صحبت‌های ما را شنیده باشند و ان‌شاءالله یک رأی عادلانه بدهند.


سرپرست تیم سپاهان درباره اینکه نماینده پرسپولیس گفته مدرک جدیدی از سوی باشگاه سپاهان در جلسه استینفاف ارائه نشده، گفت: دوستان پرسپولیسی نظر خودشان را می‌دهند.


وی در مورد اینکه چرا منوچهر نیک‌فر سرپرست باشگاه سپاهان نیامدند تا مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس هم به همین خاطر جلسه را ترک کنند، اظهار کرد: اصلاً چنین چیزی نبود! به ما اعلام کرده بودند که دو نفر از باشگاه بیایند، آقای صالحیان هم اعلام کردند سرپرست تیم و مدیر حقوقی کافی است در جلسه باشد.


فتاحی در مورد اینکه لازم نبود واقعاً در چنین پرونده مهمی سرپرست باشگاه سپاهان ورود کنند، تأکید کرد: حضور نیافتن در این جلسه نظر آقای نیکفر بوده است. به هر حال ما را به عنوان نماینده چون در ریزِ مسائل بودیم به‌عنوان نماینده معرفی کردند. اتفاقاتی افتاده بودکه آن موقع هم آقای نیکفر مدیرعامل باشگاه نبودند و ایشان ریاست هیئت مدیره را بر عهده داشتند و مدیرعامل باشگاه استعفا دادند و به خاطر همین است که من و آقای حلّاجی در جلسه حضور داشتیم.


وی در خصوص اینکه چقدر امیدوار هستید که رأی پرونده به سمت شما تغییر کرده و روند پرونده برعکس شود، گفت: همه ما به امید زنده‌ایم. ان‌شاءالله با توجه به صحبت‌هایی که کردیم،‌ الان هم می‌گویم ما قصد برگزاری بازی را داشتیم، امیدواریم که یک رأی عادلانه صادر شود.


فتاحی در مورد اینکه نظرش در خصوص شروع لیگ چیست و چه اطلاعی از زمان آغاز مسابقات  دارد، اظهار کرد: منتظر ستاد کرونا هستیم که اولاً یک شرایط پایدار در مملکتمان بشود، سلامتی همه که ان‌شاءالله این بیماری از کشورمان برود، وقتی که بیماری رفت مجوز تمرینات را بدهند تا تمرینات شروع شود. ولی باز هم می‌گویم، جان انسان‌هاست، سلامت مردمان از فوتبال و تمام ورزش‌ها مهم‌تر است.


وی در مورد اینکه اگر رأی کمیته استیناف آن چیزی نباشد که سپاهان می‌خواهد، ممکن است شکایت را به دادگاه ببرید، تصریح کرد: بگذارید حالا رأی را اعلام کنند. ان‌شاءالله که اصلاً به آنجاها نمی‌کشد و رأی عادلانه صادر می‌شود.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

برچسب ها: سپاهان پرسپولیس
ارسال نظر