صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۱۷ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
دانشگاه برخط؛ آموزش الکترونیک - براتی خبر داد؛

استقرار میز خدمت حضوری و الکترونیکی در دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر گفت: «میز خدمت حضوری و الکترونیکی در دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر در راستای خدمت به دانشجویان در شرایط بحران کرونا راه‌اندازی شد.»
کد خبر : 484798

حسن براتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در شوشتر، از راه‌اندازی میز خدمت حضوری و الکترونیکی در دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر در راستای خدمت به دانشجویان در شرایط بحران کرونا خبر داد.


وی اظهار کرد: «با توجه به ضرورت اجرای بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی درباره لزوم ارائه خدمت به دانشجویان صرفاً از طریق میز خدمت حضوری و الکترونیکی، میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر در راستای تکریم ارباب رجوع و خدمت به دانشجویان گرامی در شرایط بحران کرونا و تأکید دکتر طهرانچی مبنی‌ بر اهتمام در اجرای این بخشنامه به‌عنوان یکی از دغدغه‌ها و ضرورت‌های خدمات‌رسانی بهینه به دانشجویان در این واحد دانشگاهی آغاز به کار کرده است.»


این مسئول تکریم ارباب رجوع، تسهیل در ارائه خدمات و ثبت درخواست‌ها به‌صورت کاملاً الکترونیکی را از مهم‌ترین دلایل ایجاد میز خدمت حضوری و الکترونیکی در این واحد اعلام کرد و افزود: «این میز خدمت در دو بخش حضوری و الکترونیکی به مراجعه‌کنندگان خدمات ارائه می‌کند که بخش اعظم خدماتی که ارباب رجوع قادر به بهره‌مندی از آن است به‌صورت کاملاً الکترونیک به وی ارائه می‌شود.»


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر ادامه داد: «در چارچوب این خدمت‌رسانی افراد از طریق وب‌سایت دانشگاه تمام فرم‌های اداری را از طریق سامانه موجود دریافت و پس از پرکردن و ثبت درخواست، با دریافت کد رهگیری، امکان پیگیری مکاتبات خود را از طریق اینترنت در هر زمان و مکانی به‌صورت غیرحضوری از طریق آدرس  www.iau-shoushtar.ac.ir/fa خواهند داشت.»


براتی، پیگیری مکاتبات و پیگیری درخواست‌های پرونده‌های دانشجویی را از بخش‌های این سامانه اینترنتی عنوان و خاطرنشان کرد: «در بخش حضوری نیز به‌منظور تسهیل و تسریع در مسیر خدمت‌رسانی به ارباب رجوع، بخش‌های مختلف دانشگاه از هر معاونت و مدیریت یک کارشناس آگاه به قوانین و دستورالعمل‌ها برای ارائه خدمت به مراجعه‌کنندگان و دانشجویان گرامی در این میز خدمت مشغول به خدمت‌رسانی هستند.»


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر