صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۰۰ - ۱۸ آبان ۱۳۹۴
رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش‌ و پرورش در گفت‌و‌گو با آنا خبر داد

جمع تمامی نمرات دانش‌آموزان از ابتدایی تا پایان در کارت هوشمند دانش‌آموزی

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش‌ و پرورش با بیان اینکه در کارت هوشمند دانش‌آموزی نمرات دانش آموزان از اول ابتدایی تا آخر دوره تحصیل و تحت یک کارت هوشمند صادر و به عنوان سابقه تحصیلی در اختیار افراد قرار می‌گیرد، گفت: در صورت صدور کارت هوشمند ملی اطلاعات فردی و تحصیلی افراد در یک کارت ادغام می‌شوند.
کد خبر : 48458

عبدالرسول عمادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، در خصوص ارائه کارت هوشمند دانش آموزی اظهار کرد: ارائه کارت هوشمند طرحی است تا ما بتوانیم تمام سوابق تحصیلی دانش آموزان را به صورت کلی و در یک سامانه جمع آوری کنیم. در حال حاضر آموزش و پرورش در بخش سنجش، نمرات پایه سوم و پیش دانشگاهی دانش آموزان را در اختیار دارد.


وی افزود: اگر شما در حال حاضر از من نمره یک دانش آموز در گوشه دور افتاده از ایران را بخواهید من می‌توانم نمره پیش دانشگاهی و سال سوم او را به شما اعلام کنم.


رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش‌ و پرورش بیان کرد: در این طرح بنا بر آن است تا نمرات دانش آموزان از اول ابتدایی تا آخر دوره تحصیل و تحت یک کارت هوشمند صادر و به عنوان سابقه تحصیلی در اختیار افراد قرار گیرد.


عمادی با تاکید بر این موضوع که ما به دنبال محقق کردن این ایده هستیم، ادامه داد: البته می‌دانیم که دولت به دنبال این است تا از کارت هوشمند به جای کارت ملی استفاده کند اگر این اتفاق بیفتد تمام سوابق تحصیلی دانش آموزان در همان کارت هوشمند با سایر اطلاعات فردی‌ او ادغام شده و در اختیار دانش آموز قرار می‌گیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر