صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«کشتن گربه بابا فونتن یا دیگه منو صدا نزن مادر!» به روایت رضا دادویی

نمایش «کشتن گربه بابا فونتن یا دیگه منو صدا نزن مادر!» نوشته محمد رحمانیان به کارگردانی رضا دادویی در تئاتر باران روی صحنه می‌رود.
کد خبر : 48179

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی، نمایش «کشتن گربه ی بابا فونتن یا دیگه منو صدا نزن مادر!» نوشته محمد رحمانیان به کارگردانی رضا دادویی اجرای خود را در تئاتر باران از 25 آبان ماه ساعت 18:15 آغاز می‌کند.


در این نمایش که تهیه کنندگی آن را افسون شکاری به عهده دارد الهه حسینی، علی امیری، مجید آهنگران، الهام فقانی ایفای نقش میکنند.


این نمایش داستان دو جوان به نام های صفیه و نعیم است که هر یک به نوعی در پیله تنهایی خود گرفتار شده‌اند. در کشور الجزایر، انقلابی بزرگ روی داده که حوادثی تلخ و شیرین را برای آنها رقم زده است. حالا پس از فرو نشستن طوفان انقلاب و گرد و غبار ایدئولوژی و تعصب، هر دو متهم به قتل هستند...


صفحه پیش فروش این نمایش از روز جمعه 15 آبان ماه در سایت تیوال گشوده شد و علاقه‌مندان می‌توانند نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند. این نمایش که کاری از گروه تئاتر آدمک است با مدت زمان 70دقیقه از 25 آبان در ساعت 18:15 در تئاتر باران روی صحنه می‌رود. همچنین افسون شکاری تهیه کننده،نازنین بیاتی طراح لباس، مهدیه اعرابی طراح گریم، محمدرضا جدیدی طراح موسیقی و افکت، امیر رجبی طراح پوستر و بروشور، آرش نژاد دستیار کارگردان، پوپک خواجه امیری عکاس این نمایش هستند.




انتهای پیام/

ارسال نظر