صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۳:۰۲ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
در بیانه‌ی بسیج اساتید دانشگاه‌های آزاد اسلامی مطرح شد؛

مدعی العموم با فرد هتاک به شعار سال برخورد کند

کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان تهران در خصوص هتک حرمت و تحقیر نامگذاری سال بیانه‌ای را صادر کرد.
کد خبر : 479458

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان تهران ضمن محکوم کردن هرگونه هتک حرمت و تحقیر نامگذاری سال 1399 بیانه‌ای را صادر کرد.


متن بیانه بسیج اساتید دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان تهران به شرح زیر است:


دادستان محترم تهران
با سلام و احترام


همانگونه که مستحضرید قریب بیست سال است که سنت حسنه «نامگذاری سال» با تشکیل کمیته‌ای علمی و اخذ نظرات کارشناسی متخصصان حوزه‌های مختلف و تحلیل جمیع شرایط جامعه توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی با هدف ایجاد همبستگی ملی و وحدت رویه در سازمان‌ها و نیز تبدیل و تبلیغ یک گزاره اساسی به فرهنگ عمومی برای برون رفت جامعه از مشکلات طراحی و در زمان آغاز تحویل سال و ضمن پیام سال نو به عنوان «راهبرد سال» به جامعه ابلاغ می‌شود.


وظیفه کلیه دستگاه‌های تبلیغی و نیز مدیران نهادهای دولتی تبلیغ و عملیاتی کردن آن بوده است. همگی این پیام‌ها با دمیدن روح امید، ایجاد انگیزه برای پیشرفت و تعالی جامعه و با رویکردی کلان نگر و در جهت تقویت قدرت ملی ایرانیان بیان شده اند. اگرچه در عمل اراده یا موفقیت دستگاه‌ها در عملیاتی کردن این پیام‌ها قابل بررسی و کنکاش علمی است اما حراست از این پیام در گام اول، و تلاش برای عملیاتی کردن آن در مرحله بعد وظیفه ملی و انقلابی ما است.


متاسفانه در سال جاری و بلافاصله بعد از ابلاغ سال «جهش تولید» کلیپی توسط یکی از سلبریتی‌های هنری و بازیگر سینما و تلویزیون -که با پول بیت ‌المال و عرصه‌ای که تلویزیون در اختیار ایشان گذاشته به شهرت رسیده است- بنام آقای امیر نوری در جهت تمسخر و تحقیر توان ملی، در جهت جهش تولید منتشر و مرتب در میان جوانان بازنشر می‌شود.


اساتید بسیجی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان تهران، ضمن محکوم کردن این حرکت شنیع، از شما به عنوان دادستان و مدعی العموم تقاضا می‌کنند با دستور چنین افرادی را که در شرایط تحریم اقتصادی و انواع مشکلات و بلایای طبیعی و درست در زمان جانفشانی مدافعان سلامت در بحران کرونا به استخفاف ملت ایران مشغول شده‌اند شناسایی و با آنان حسب قانون برخورد نمایید و گزارش این برخورد را در رسانه‌ها بطور علنی به ملت ارائه فرمایید.


بدون تردید این اقدام اگر نادانسته هم انجام شده باشد آب ریختن به آسیاب دشمن است و باید از این اقدام و اقدامات مشابه جلوگیری شود. ما منتظر برخورد انقلابی دادستانی هستیم.


انتهای پیام/4144/
 


انتهای پیام/

ارسال نظر