ارائه اطلاعات در خصوص مبارزه با کرونا در سامانه تهران من
به گزارش خبرنگار شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محمد فرجود در نشست خبری مجازی خود با اصحاب رسانه که عصر امروز برگزار شد در ارتباط با تمهیدات سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران از زمان شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: یک دسته از اقدامات ما درون شهرداری تهران برای ایجاد زیرساختها و طراحی نرم افزارها برای ایجاد بستر دور کاری همکارانمان در شهرداریبود.
وی افزود: بخش دوم کار ما برقراری ارتباطات یکپارچه برای برگزاری جلسات به شکل مجازی زیرا این اقدام باعث می شود از برگزاری جلسات حضوری خودداری شود.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران درخصوص ایجاد زیرساختهای اطلاعاتی در شهرداری تهران در این ایام نیز گفت: درون شهرداری به دنبال آن هستیم تا اطلاع رسانی به همه بخشها به سریعترین شکل موجود انجام گیرد و آموزشهای لازم را هم بتوان به سریع ترین شکل موجود ارائه کرد.
فرجود تصریح کرد: امکان اطلاعرسانیهای گسترده را در شهر تهران ایجاد کردیم تا شهروندان هم بتوانند به سریع ترین شکل ممکن هم با سامانه 137 ارتباط بگیرند و هم بتوانند از خدمات شهرداری تهران استفاده بهتری داشته باشند.
فرجود خاطرنشان کرد: به کمک اپلیکیشنهای پرکاربرد هم به دنبال افزایش آموزشهای لازم هستیم و از سوی دیگر بتوانیم در توزیع اقلام لازم هم به کمک مردم برویم تا مردم حضور فیزیکیشان کمتر شود.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران ضمن درخواست از شهروندان مبنی بر اینکه از بستر تهران من برای انجام اموراتشان همچون پرداخت قبوض یا کارت بلیت استفاده کنند، اظهار کرد: این نرم افزار دو سویه بوده و مردم میتوانند اطلاعات خود را هم به گوش مسئولان در شهرداری تهران برسانند و دیگر نگران از ضرورت حضور در محل خاصی نباشند.
فرجود گفت: به زودی یک بخش جدید در tehran.ir هم قرار خواهد گرفت که کلیه اطلاعات مورد نیاز برای مقابله با کرونا در آن قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/ 4076
انتهای پیام/