صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۲۴ - ۱۲ آبان ۱۳۹۴
به مناسبت سیزده آبان برگزار شد

مسابقه دومینو دانش‌آموزی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان + تصویر

دومین دوره مسابقات دانش آموزی دومینو به مناسبت سیزده آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی از سوی انجمن علمی معماری دانشگاه آزاد اسلامی همدان به میزبانی این واحد دانشگاهی برگزار شد.
کد خبر : 47470

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مسابقه بزرگ دومینو با حضور 27 گروه دانش‌آموزی به مناسبت سیزده آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی، در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد.


مسئول انجمن علمی دانشکده معماری این واحد در حاشیه برگزاری مسابقه در گفت‌وگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: این دوره از مسابقات توسط انجمن علمی دانشکده معماری دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان همدان برگزار شده است.



صابر سعیدی‌فر با بیان اینکه دانش‌آموزان در دو مقطع راهنمایی و متوسطه در این مسابقات حضور دارند، گفت: هر یک از گروه‌های شرکت‌کننده در این مسابقه‏ یک‌روزه دارای پنج عضو هستند که در کنار هم به رقابت پرداختند.


وی ادامه داد: این مسابقات با هدف بالا بردن صبر و شکیبایی، افزایش تمرکز فکری و ایجاد همبستگی در بین گروه‌های مختلف دانش آموزی برای دومین بار در این دانشگاه برگزار می‌شود.


وی بیان کرد: این مسابقات از ساعت 8 صبح آغاز و ریزش مهره ها نیز در ساعت 12 انجام شد.



در مراسم ریزش مهره‌های این مسابقات، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان و رئیس اداره آموزش متوسطه استان، مدیر آموزش و پروش ناحیه یک همدان به همراه معاونان سما و اداری - مالی واحد همدان و جمع کثیری از دانش‌آموزان حضور داشتند.


از حاشیه های جالب این مسابقات حضور چشمگیر دانش آموزان و تلاش‌های بی‌وفقه گروهای شرکت‌کننده و در بعضی از موارد خرابکاری‌هایی بود که پس از اتمام طرح مشاهده می‌شود.




انتهای پیام/

ارسال نظر