صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۵۵ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۸

آغاز ثبت‌نام متقاضیان تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان در دانشگاه آزاد

ثبت‌نام متقاضیان تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.
کد خبر : 473940

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، زمان شروع ثبت‌نام متقاضیان تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.


بر اساس این دستورالعمل سامانه تبادل اطلاعات وزارت علوم با سامانه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی پورتال صندوق رفاه دانشجویان پس تاریخ ۱۵ بهمن ماه برای ثبت نام دانشجویان فعال شده است.


واحدهایی که تا شروع نیم‌سال دوم موفق به برقراری اتصال با این سامانه نشده‌اند، در اسرع وقت هماهنگی‌های لازم را به عمل آورند. با توجه به تغییرات صورت‌گرفته در سامانه صندوق رفاه دانشجویان bp.swf.ir وزارت علوم ثبت‌نام برای دریافت تسهیلات صرفاً از طریق ثبت درخواست توسط دانشجو و پورتال آن صندوق انجام می‌شود.


سهمیه اعتبار لازم برای واحدها و مراکز آموزشی در سامانه فاز دو تخصیص و فعال شده است و مسئولان شعب صندوق واحدها و مراکز دانشگاهی پس از اعلام ثبت‌نام دانشجویان اقدام به تایید و ارسال لیست متقاضیان کنند.


رعایت نکات مربوط به بهره‌برداری از واحدها و مراکز درباره تغییر یک ماهه کلمه عبور الزامی است در این راستا برای پیشگیری از بروز مشکلات تأیید و ارسال اسامی دانشجویان و ایجاد تراکم کاری نسبت به رعایت مفاد دستورالعمل‌ها اقدام اقدامات لازم صورت گیرد برای فعال‌سازی ایجاد تغییرات در سطح مسئولان واحد یا بازیابی کاربری کارکنان صندوق رفاه دانشجویان معاونت‌های آموزشی دانشجویی هماهنگی‌های دوره‌ای صورت گیرد در صورت هرگونه سؤال و ابهام نیاز به هماهنگی‌های بیشتر با شماره‌های 47916253 و  47915259 تماس بگیرند.


انتهای پیام/4040/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر