صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۴۵ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
قالیباف مطرح کرد؛

طرح تبدیل فرودگاه مهرآباد به مرکز اقتصاد دیجیتال+ فیلم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت: «در همین تهران زمینی بیش از هزار هکتار داریم که تمامی تجهیزات را دارد و آماده تبدیل به بزرگترین مرکز نوآوری و قطب اقتصاد خلاق است: فرودگاه مهرآباد».
کد خبر : 472906

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت: «در جمع نمایندگان جوان حدود دویست استارتاپ و شرکت دانش‌بنیان در مرکز نوآوری دانشگاه شریف از مرکز اقتصاد دیجیتال گفتم. در همین تهران زمینی بیش از هزار هکتار داریم که تمامی تجهیزات را دارد و آماده تبدیل به بزرگترین مرکز نوآوری و قطب اقتصاد خلاق است: فرودگاه مهرآباد».


«اگر این زمین به مرکز اقتصاد دیجیتال تبدیل شود حتما با ایده‌ها و تلاش خلاقانه جوان‌هایمان که حالا انگیزه زیادی برای راه انداختن استارتاپ دارند می‌توانیم در منطقه غرب آسیا تحولی به وجود آوریم. ما باید خود را برای آینده آماده کنیم و پیش رفتن با مدل‌های اشتغال زایی و تولید ثروت دهه‌ی هفتاد میلادی دیگر اثربخش نیست.»


«من نقاطی مثل مهرآباد و قلعه مرغی و ایستگاه راه‌آهن را در طرح جامع تهران شناسایی کرده بودم تا از آن‌ها به عنوان مرکز اقتصاد دیجیتال و شتاب‌دهنده و مرکز نوآوری و مرکز اقتصاد های‌تک سبز و فین‌تک استفاده شود. قانون‌گذاری درست باید ما را برای آینده آماده کند؛ باید پیشروانه باشد».





 


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر