صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۲۵ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
حجت‌الاسلام فومنی:

«دروغ نگویید»، شعار جبهه مستقلین در انتخابات مجلس است/ از شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت‌ها تشکر می‌کنیم

دبیر کل حزب مردمی صدای اصلاحات با اشاره به اینکه لیست مستقلین اعلام می‌شود، گفت: در تمام حوزه‌های انتخابی کشور و تهران لیستی منتشر خواهد شد و شعار این جبهه در انتخابات «دروغ نگویید» است.
کد خبر : 471646

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام محمد زارع فومنی در نشست خبری جبهه متحد مستقلین ایران اظهار کرد: امروز مردم با شرایط سخت در حال گذران زندگی خود هستند و این مجلس و مجلس‌های قبلی نتوانستند به وعده‌های خود عمل کنند.


وی افزود: متأسفانه مجلس به سرقفلی عده‌ای خاص تبدیل شده که تا الان دو جناح پست‌های مهم را میان خود تقسیم کرده‌اند؛ لذا این موارد سبب شد تا احزاب مستقل گرد هم بیایند تا به مسئولان و دو جناح دیگر بگویند که مردم صاحبان کشور هستند نه آنها.


دبیر کل جبهه متحد مستقلین ایران با بیان اینکه این جبهه در کل کشور سوابق بیش از ۴۰۰ نفر را مورد بررسی قرار داد و در نهایت حدود ۲۳۰ نفر مورد تأیید قرار گرفتند، گفت: از شورای نگهبان به خاطر بررسی صلاحیت‌ها تشکر می‌کنیم و امروز همه جناح‌ها در سراسر کشور کاندیدا دارند و آن حزبی که می‌گوید ما کاندیدا نداریم، دروغ می‌گوید.


فومنی با اشاره به اینکه سعی کردیم با توجه به ازدحام کاندیداها، فعلاً اعلام لیست را به تخریب انداختیم، گفت: چون در روند بررسی صلاحیت‌ها بر تعداد کاندیداهای ما افزوده شده است؛ لذا تا ۲۴ ساعت لیست جبهه مستقلین اعلام خواهد شد و در تهران ۳۰ کاندیدا را معرفی خواهیم کرد.


وی بیان کرد: بر اساس اطلاعاتی که در دست داریم، احتمالاً اصلاح‌طلبان با سه لیست و اصولگرایان با سه لیست به انتخابات ورود خواهند کرد و جبهه متحد مستقلین یک لیست ارائه خواهد داد.


دبیر کل حزب مردمی صدای اصلاحات با بیان اینکه برای اولین بار در کشور بیشتر کاندیداهای لیست جبهه متحد مستقلین ایران را بانوان تشکیل داده‌اند؛ یادآور شد: همچنین حدود ۶۰ درصد کاندیداهای ما از جوانان است.


فومنی با اشاره به اینکه جناح‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا خوشحال نباشند که سرلیست‌هایشان گران‌قیمت است، گفت: مردم این بار به افراد کارآمد رأی خواهند داد و فریب سرلیست‌ها را نخواهند خورد.


به گفته او؛ متأسفانه دولت و مجلس نتوانستند خواسته‌های مردم را برآورده کنند.


دبیرکل جبهه متحد مستقلین ایران در این نشست خبری از شعار جبهه رونمایی کرد و گفت: «دروغ نگویید» شعار ما برای این دوره از انتخابات است. این شعار نه به فامیل‌بازی، نه به رانت و نه به پارتی‌بازی است و امیدواریم که خداوند این سرزمین را از دروغ دور نگاه دارد.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر