ایجاد موج نوآوری یکی از رویکردهای جشنواره محصول برتر ایرانی است
به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، جعفر اسدی در اختتامیه چهارمین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی که پیش از ظهر امروز در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، گفت: دانشگاه شریف در حال رقم زدن اتفاقات جدیدی در حوزه نوآوری است. این دانشگاه به شرکتهای بزرگ کمک کرده تا محصولات نوآورانهای را طراحی و تولید کنند.
رئیس کمیته اجرایی جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی بیان کرد: اهداف این جشنواره جریانسازی برای نهادینه کردن فرهنگ نوآوری، شناسایی ارزیابی و تعیین برترین نوآوری شرکتهای ایرانی، معرفی و قدردانی از تلاشگران صنعت کسب و کار و کمک به شرکتها در زمینه شناسایی نقاط بهبود فرایند توسعه محصول جدید است.
وی افزود: ایجاد جایگاه ویژه و انحصاری در بازار، کمک به ایجاد فرآیندهای نواوری محصول مشتری محور و دریافت گزارش بررسی فرآیندهای نواوری محصول از جمله مزیتهای جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی است.
اسدی مطرح کرد: فرایند اجرایی جشنواره بدین شکل است که در ابتدا تیم اجرایی بازار را رصد میکند، کاربرگهای ارزیابی اولیه را به شرکتهای بزرگ ارسال میکند، جلسات ارزیابی حضوری برگزار میکند، محصول در جشنواره حضور مییابد و در نهایت گزارشی از بازخورد مشتریان به شرکت ارسال میشود.
رئیس کمیته اجرایی جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی گفت: این جشنواره سه رویکرد اصلی دارد که شامل ایجاد نوآوری، شبکهسازی و ایجاد موج نوآوری است.
انتهای پیام/۴۰۲۱/4112/
انتهای پیام/