صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۲۸ - ۱۰ دی ۱۳۹۸
10 و 11 دی‌ماه؛

برگزاری هفتمین مجمع اقتصاد فناوری نانو/ تلاش برای صعود فعالان حوزه نانو به اورست

هفتمین مجمع اقتصاد فناوری نانو با شعار «صعود به سبک فاتحان اورست» و با حضور جمعی از فناوران، صنعتگران و سرمایه‌گذاران حوزه نانو شروع به کار کرد.
کد خبر : 463570

به گزارش خبرنگار حوزه‌ علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، هفتمین مجمع اقتصاد فناوری نانو با حضور فناوران، صنعتگران و سرمایه‌گذاران فعال در حوزه فناوری نانو دهم و یازدهم دی در پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود. این رویداد صبح امروز با شعار «صعود به سبک فاتحان اورست» و با محوریت «اقتصاد ناپایدار و کسب‌وکارهای دانش‌بنیان» در پژوهشگاه نیرو آغاز به کار کرد.


مجمع اقتصاد فناوری نانو بزرگ‌ترین رویداد مدیریتی در حوزه نانو به شمار می‌رود. در این دوره به تأثیر فضای متغیر و ناپایدار اقتصادی کشور بر کسب‌وکارهای دانش‌بنیان محور و بررسی فرصت‌ها و تهدیدهای ناشی از آن پرداخته می‌شود.


طی این دور روز 30 سخنرانی با محوریت استراتژی در دوران پرتلاطم، چالش‌های کسب‌وکارهای نوپا، چشم‌انداز کوتاه‌مدت اقتصاد کشور، فرصتی برای رستگاری، رد و تمنای استراتژی، نسبت استراتژی با نوآوری، اقتصاد نوآوری، بازاریابی در شرایط بحرانی اقتصاد و پیشنهاد راهکار توسط مدیران بخش خصوصی برگزار می‌شود و این افراد تجربیات خود در اختیار علاقه‌مندان به حوزه کسب‌وکارهای نوآورانه می‌گذارند.


20 نشست و کارگاه با عناوین رازهای باستانی بقا، بقا در بازی بزرگان، رقابت محصولات در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، صعود در توفان عدم قطعیت‌ها، تأمین منابع مالی کسب‌وکارهای نانویی، از کمک بلاعوض تا وام‌های کم‌بهره و سرمایه خطرپذیر، منشور رشد استارت‌آپ‌ها، صنعت برق، فناوری نانو، تدوین نقشه راه فناوری برای زیربخش برق و انرژی و برای نوآوری در سازمان از کجا شروع کنیم طی این رویداد دو روزه برگزار می‌شود. همچنین بخش صندلی داغ نیز در هفتمین دوره مجمع اقتصاد فناوری نانو برگزار می‌شود که در آن ستاد توسعه فناوری نانو پاسخگوی سؤالات شرکت‌کنندگان است.


طی 6 دوره گذشته رویداد مجمع اقتصاد فناوری نانو بیش از 120 نشست تخصصی و بیش از 230 سخنرانی انجام شده و بیش از 3 هزار و 300 شرکت‌کننده داشته است. همچنین بیش از 800 کسب‌وکار در این رویداد شرکت کرده‌اند. ششمین دوره این رویداد با عنوان «جستجوی ستاره قطبی در آسمان نوآوری» 35 سخنران و 29 نشست تخصصی داشت. سهم شرکت‌کنندگان در این رویداد 38 درصد از عرضه‌کنندگان فناوری، 14 درصد متقاضیان فناور، 24 درصد واسطه‌ها و ارائه‌دهنده‌های خدمات و 18 درصد دولت بود.


جشنواره برترین شرکت‌های فناور، صنعتی و صادراتی فناوری نانو در سال 97 نیز فردا یازدهم دی‌ماه با حضور سعید سرکار رئیس ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری، در پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود.


انتهای پیام/4021/


انتهای پیام/

ارسال نظر