صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۳۹ - ۲۰ آذر ۱۳۹۸
ادعای دروغ یک خبرنگار پاسخ داده شد

ماجرای بودجه‌ی میلیاردی سایت Khamenei.ir

معاون دفتر نشر آثار رهبر انقلاب با انتشار پستی در فضای مجازی به ادعای دروغ عجیب خبرنگار یکی از سایت‌های خارجی در رابطه با بودجه‌ی میلیاردی سایت Khamenei.ir پاسخ داد.
کد خبر : 449802

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، مهدی فضائلی، معاون دفتر نشر آثار رهبر انقلاب، با انتشار پستی در توئیتر به ادعای دروغین خبرنگاری خارج‌نشین پاسخ داد. در متنی که فضائلی در حساب کاربری خود منتشر کرده، درباره ادعای کذب رضا حقیقت‌نژاد، خبرنگار ضدانقلاب خارج‌نشین توضیح داده و نوشته است:


اینکه بودجه یک مؤسسه منسوب به رهبری (هر چند تصویب نشده و نامعلوم از نظر میزان تخصیص نهایی) معلوم باشد، امر مثبت و ارزشمندی است. اما بی اطلاعی یا تجاهل مغرضانه خبرنگار یک رسانه نسبت به تفاوت سایت اینترنتی یک موسسه با موسسه‌ای با فعالیت‌های متعدد و متنوع حتماً خوب نیست.»


او همچنین در توئیت دیگری ادامه داده: «چه خوب است مجموعه‌های ضدانقلاب نیز به مخاطبانشان بگویند بودجه‌شان چقدر است و از کجا تأمین می‌شود! البته این اطلاع‌رسانی مانند توئیت این خبرنگار نباشد.



پیشتر این خبرنگار با انتشار پستی در توئیتر درباره بودجه سایت Khamenei.ir ادعای عجیبی را مطرح کرده و  گفته بود که بودجه ۲۹ میلیاردی این سایت در سال ۹۹ به ۳۴ میلیارد تومان افزایش یافته است.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر