صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خبر داد؛

زیرگذر گیشا تا پایان سال 98 به بهره‌برداری می‌رسد/ هزینه 50 میلیارد تومانی پروژه زیرگذر استادمعین

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: زیرگذر گیشا تا پایان سال 98 به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر : 448595

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، صفا صبوری در بازدید از پروژه زیرگذر گیشا ضمن توضیح اصلاحات انجام شده در این پروژه گفت: با اصلاحات انجام شده در این پروژه دسترسی زیرگذر به کوی نصر در بازبینی پروژه مسدود شد، چون در صورت اجرای پروژه به شکل قبل، حجم خودروهای ورودی به کوی نصر باعث ترافیک سنگین در این معبر شده و دردسرهای زیادی برای ساکنان کوی نصر ایجاد می‌کرد.


وی گفت: با کوتاه کردن پل لازم نبود مسیر قنات دانشگاه را قطع کنیم؛ همچنین دو خط اصلی انتقال آب هم نیاز به تغییرات احتمالی نداشت و اگر پل ادامه می‌یافت تنها برای مسدود سازی مسیر قنات و آن دو خط انتقال باید بالغ بر 40 میلیارد تومان از بیت المال هزینه می‌کردیم.


معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران توضیح داد: با توجه به آماده شدن تقریبی مسیر غرب به شرق زیرگذر گیشا، شهرداری تهران با تعطیلی کارگاه در 4 ساعت پیک ترافیکی، این معبر را برای عبور خودروها باز می‌کند تا بار ترافیکی این منطقه اندکی کاهش یابد. 


صبوری تأکید کرد: پروژه طبق زمانبندی تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.


وی درباره پروژه زیرگذر استادمعین نیز گفت: این پروژه 85 درصد پیشرفت اجرایی داشته و تا 22 بهمن ماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید. زیرگذر استاد معین در فاصله چهار متری از خیابان آزادی و نیم متر بالاتر از مترو ساخته شده و همین مساله اجرای پروژه را قدری دشوار کرده بود اما همکاران من طوری این زیرگذر را ساختند که هیچ حادثه‌ای در این پروژه اتفاق نیفتاده است.


معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به مسدود بودن مسیر جنوب به شمال این زیرگذر اشاره کرد و گفت: قرار بر این شده است که برای جلوگیری از ترافیک سنگین در محله طرشت، مسیر جنوب به شمال به‌صورت پلازای پیاده راه برای عبور مردم باشد و مسیر شمال به جنوب برای خودروها در نظر گرفته شده است. 


به گفته صبوری این پروژه با هزینه تقریبی 50 میلیارد تومان ساخته شده است. 


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر