صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۲۳ - ۲۷ مهر ۱۳۹۴
رویدادهای دانشگاهی؛

کوتاه از واحدهای دزفول، ایوان، کرج، سمای میانه و سیرجان

مسابقه دوچرخه سواری دانش‌آموزان دبیرستان سما واحد میانه برگزار شد‎.
کد خبر : 44797

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش، مسابقه دوچرخه‌سواری دانش‌آموزان دبیرستان سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه برگزار شد.


معاون آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما واحد میانه درباره هدف از برگزاری این مسابقه به آنا گفت: این مسابقه به منظور اجرای فعالیت‌های ورزشی، اشاعه و توسعه ورزش همگانی و دوچرخه سواری، ایجاد شور و نشاط و پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان، تقویت آمادگی جسمانی و صیانت اخلاقی نوجوانان و دانش آموزان برگزار شد.


بهمن ولی نژاد افزود: در این مسابقه پرنشاط، تعداد 40 دانش آموز حضور داشتند و دانش‌آموزان به مسافت 3 کیلومتر رکاب زدند.


وی تصریح کرد: در پایان این مسابقه، مهدی اللهورینلو، رضا بلوریان و فرید طالبی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و جوایزی از سوی آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما به نفرات برگزیده اهدا شد.


دیدار رئیس واحد سیرجان با مدیر کل آموزش و پرورش کرمان


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان به همراه مهندس جعفری رئیس سازمان سما سیرجان مهندس زهرا آذرنگ مدیر مدرسه سما با محسن بیگی مدیر کل آموزش و پروش استان کرمان دیدار و گفت وگو کرد.


دکتر ابوالفضل جعفرقلیخانی با تبریک انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: با توجه به پیشینه مثبت و قابل قبول مهندس بیگی امید می رود آموزش و پرورش استان در آینده نزدیک پیشرفت های چشمگیری داشته باشد.


رئیس واحد سیرجان با ارائه اعلام گزارشی از فعالیت صورت گرفته در واحد سما سیرجان از مدیر کل آموزش و پرورش در خواست توجه بیش از پیش برای واحد نوپای سما را کرد .


زهرا آذرنگ مدیر مدرسه سما سیرجان در سال گذشته مدیر نمونه استان معرفی شده است.


جلسه بررسی بودجه پژوهشی استان خوزستان در واحد دزفول


جلسه بررسی بودجه پژوهشی استان خوزستان با حضور مدیرکل برنامه و بودجه، کارشناس مسئول برنامه و بودجه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، سرپرست دبیرخانه هیات امناء دانشگاه ازاد اسلامی استان خوزستان و کارشناسان دفاتر طرح برنامه و بودجه واحدهای دانشگاهی استان در واحد دزفول برگزار شد.


در این جلسه حسابرسی و بررسی مستندات بودجه پزوهشی سال 1393 واحدهای دانشگاهی استان خوزستان مورد بررسی و مستندات مربوطه ارزیابی شد. در همین راستا بودجه پژوهشی واحد دزفول بررسی و 100درصد بودجه پژوهشی سال 93 مورد تایید قرار گرفت.


دکتر حسن براتی، رئیس شورای معاونان پژوهش و فناوری استان خوزستان و معاون پژوهش و فناوری واحد دزفول به آنا، گفت: بودجه پژوهشی سال 93، 6 درصد شهریه دریافتی واحد است، که صرف خرید، تکمیل و تجهیز آزمایشگاه و کارگاه‌ها، زیر ساخت‌های پژوهشی و IT، انجمن‌های علمی دانشجویان، باشگاه پژوهشگران جوان، طرح‌های پژوهشی، کتابخانه دیجیتال و... می‌شود.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول از سال 1387 تاکنون در چندین سال متوالی 100درصد بودجه پژوهشی را جذب کرده است.


کارگاه پیشگری از مواد مخدر در واحد ایوان برگزار شد


با حضور کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایوان و با تدریس سروان اسماعیلی مسئول فرهنگی حوزه انتظامی شهرستان، کارگاه پیشگیری از مواد مخدر در واحد ایوان برگزار شد.


هدف از برگزاری این کارگاه، فرهنگ سازی در عرصه پیشگیری از اعتیاد و تبیین عوامل خطر در محیط دانشگاه، همچنین آشنایی با انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی به منظور آگاهی و ارتقای دانش شرکت‌کنندگان از عواقب سوء مصرف مواد عنوان شده است .



نمایشگاه کوهنوردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج افتتاح شد


به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج نمایشگاه کوهنوردی این واحد دانشگاهی در دامنه کوه نورالشهداء واقع در عظیمیه کرج افتتاح شد.


این غرفه که با حضور دکتر میرابراهیم صدیق معاون دانشجویی و فرهنگی، مهمانلی موسس گروه کوهنوردی، جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و همچنین تعدادی از اعضای قدیم و جدید گروه مذکور افتتاح شد، با استقبال پرشور کوهنوردان و بازدیدکنندگان سایر غرفه‌های موجود اعم از گروه‌ها، باشگاه‌ها و هیأت‌های کوهنوردی این شهرستان مواجه شد.


گروه کوهنوردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در سال 64 تاسیس شد و در سال 67 به ثبت فدراسیون کوهنوردی کشور رسید.


همچنین این گروه نخستین گروه کوهنوردی شهرستان کرج است که در فدراسیون کوهنوردی کشور به ثبت رسیده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر