صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۰۰ - ۰۸ آذر ۱۳۹۸
سرمربی پیشین پرسپولیس در گفتگو با آنا:

جونیور ضعیف‌ترین مهاجم تاریخ پرسپولیس بود/ مربیان خارجی پاسخگوی خریدهای بد نیستند

سرمربی پیشین پرسپولیس گفت: جونیور براندائو ضعیف‌ترین مهاجمی بود که در تاریخ پرسپولیس جذب شد و جالب است کسی پاسخگوی جذب چنین بازیکن ضعیفی نیست.
کد خبر : 447327

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی مازندران خواهد بود. سرخ‌پوشان بازی آسانی روی کاغذ دارند اما اگر حریف مازنی خود را دست‌کم بگیرند، ممکن است باز هم امتیاز دهند و از کورس قهرمانی بیش از گذشته فاصله بگیرند. در این میان فسخ قرارداد جونیور براندائو با پرسپولیس اتفاق جالبی پیش از این مسابقه است.


حمید درخشان در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل نساجی مازندران به خبرنگار ورزشی آنا گفت: دیدار با نساجی قطعاً بازی آسانی نخواهد بود. این تیم هفته گذشته مقابل استقلال تن به شکست داد و باانگیزه بسیار زیادی برابر پرسپولیس بازی خواهد کرد تا امتیاز بگیرد.


وی ادامه داد: در سوی دیگر زمین پرسپولیس باوجود آنکه این فصل زیبا بازی نمی‌کند اما رفته‌رفته شرایط بهتری پیدا کرده و اگر بازیکنان بتوانند درون زمین با یکدیگر هماهنگ‌تر از گذشته باشند، احتمال برتری مقابل نساجی بسیار زیاد است. پرسپولیس برای آنکه بتواند در مصاف با نماینده مازندران پیروز شود باید خیلی زود به گل برتری دست پیدا کند و پس از آن با میدان‌داری، برتری‌اش را تثبیت کند.


سرمربی اسبق پرسپولیس در خصوص جدایی احتمالی علی علیپور از جمع سرخ‌پوشان اظهار کرد: احساس می‌کنم هافبک‌های پرسپولیس باید درون زمین بیشتر علیپور را صاحب توپ کنند تا او بتواند برای تیمش گلزنی کند. بعید می‌دانم علیپور از پرسپولیس جدا شود و این بازیکن باید با تلاش بیشتر و استفاده از موقعیت‌ها، تأثیرگذاری بیشتری در دیدارهای سرخ‌پوشان داشته باشد تا بتواند به تیم ملی نیز برسد.


وی در خصوص اینکه پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم‌فصل باید در کدام پست‌ها تقویت شود، عنوان کرد: من معتقدم پرسپولیس در تمامی پست‌ها از بازیکنان خوبی بهره می‌برد و می‌توان گفت کامل‌ترین تیم لیگ برتر است. تنها جذب یک مهاجم که جایگزین جونیور براندائو شود برای تقویت پرسپولیس کافی است. من معتقدم این مهاجم برزیلی که بسیار کیفیت پایینی دارد، از خریدهای بد سرخ‌پوشان بود و جدایی‌اش به سود باشگاه است.



درخشان با انتقاد از حضور مربیان خارجی در فوتبال باشگاهی ایران تصریح کرد: زمانی که مربیان داخلی نتوانند نتایج قابل توجهی بگیرند، به‌شدت مورد هجمه انتقادات قرار می‌گیرند اما مربیان خارجی اگر نتیجه بد می‌گیرند، به آن‌ها فرصت داده می‌شود. جالب است بیشتر مربیان خارجی، فوتبالیست‌های بی‌کیفیتی را وارد ایران می‌کنند که باعث هدر رفتن پول بیت‌المال می‌شود.


وی تأکید کرد: بدترین مهاجمی که در تاریخ پرسپولیس به میدان رفت جونیور براندائو بود. پس از انجام اولین بازی در ترکیب پرسپولیس از کیفیت و دلیل جذب این مهاجم انتقاد کردم اما برخی استنباط کردند من از روی عناد حرف می‌زنم. کسی وجود ندارد از عوامل جذب جونیور بپرسد چرا چنین مهاجم ضعیفی پایش به پرسپولیس باز شد. اگر یک مربی ایرانی این مهاجم برزیلی را جذب می‌کرد انتقادات زیادی به او می‌کردند اما سرمربی فعلی پرسپولیس و دیگر مربیان خارجی که در جذب بازیکنان ضعیف خارجی نقش داشتند هیچ‌وقت پاسخی برای آوردن چنین بازیکنانی نمی‌دهند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر