صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۳:۵۸ - ۱۷ آبان ۱۳۹۸
دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های آذربایجان شرقی:

بدون فوت وقت برای جبران خسارت‌های مناطق زلزله‌زده عمل شود

دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های آذربایجان شرقی با صدور بیانیه‌ای با اشاره به حضور دستگاه‌ها ونهادهای کشوری و لشکری در مناطق زلزله‌زده خواستار جبران‌ بدون فوت وقت خسارت‌ها شدند.
کد خبر : 444024

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های آذربایجان شرقی پس از وقوع زلزله در شهرستان ترک با صدور بیانیه‌ای از مسئولان خواستند با توجه به حجم خسارت‌های وارد شده بدون فوت وقت اقدام به جبران خسارت‌ها کنند.


متن این بیانیه به شرح زیر است:


 «انما یوفی الصابرون اجرهم بغیر حساب»


با حزن و اندوه فراوان حادثه تلخ و تأسف‌بار زلزله اخیر را که موجب جان باختن تعدادی از هم استانی‌های عزیز و مجروح شدن چندین نفر شد به ملت شریف ایران به ویژه مردان و زنان داغدار و مصیبت زده آذربایجان به خصوص مردم شهید پرور  شهرهای ترکمنچای و ترک و روستاهای اطراف  تسلیت و تعزیت عرض می‌کنیم و از خدای خبیر و حکیم برای درگذشتگان رحمت و مغفرت و برای بازماندگان در این آزمون سخت و دشوار صبر و اجر مسئلت می‌کنیم.


از آحاد مردم متعهد و دلسوز در سراسر کشور و به خصوص مناطق خسارت دیده که از اولین لحظات این حادثه مؤلمه، وجهه همت خود را کمک و نجات آسیب دیدگان قرار دادند و یار و غمخوار زلزله زدگان شدند تا آلام و مصائب آنان را کاهش دهند به سهم خود تشکر و قدردانی می‌کنیم و انتظارداریم این امداد و مساعدت در این روزها و شب‌های سخت و مشقت‌زا تا زمان ساماندهی اوضاع و استقرار ثبات و آرامش تداوم یابد.


هرچندکه دستگاه‌ها و نهادهای کشوری و لشکری با بسیج امکانات و تجهیزات، رسالت خطیر خدمت‌رسانی را عهده‌دار هستند اما خسارات ناشی  به گونه‌ای است که سران کشوری و لشکری به آن تاکید داشتند و از همه کسانی که می‌توانند به نحوی در سبک کردن بار مصیبت و جبران خسارت موثر باشند درخواست می‌کنیم به یاری آسیب‌دیدگان بشتابند.


بر این اساس جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های استان آدربایجان شرقی  از تمامی کسانی که امکان هرنوع مشارکت در این میدان وسیع همیاری و غمگساری را دارند خاضعانه تمنا می‌کند بدون فوت وقت به مصداق «فاستبقواالخیرات» و «سارعوا الی مغفرة من ربکم» پیشگام این جهاد بزرگ گردند.


دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های استان آذربایجان شرقی


جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سراسری تبریز
 جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سهند
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سراسری بناب
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سراسری مراغه


انتهای پیام/4115/


انتهای پیام/

ارسال نظر