صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۱۹ - ۲۰ مهر ۱۳۹۴
معاون مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو با آنا مطرح کرد؛

تکذیب احضار 13 معلم زن ایرانی توسط دولت امارات/ بازداشت معلمان به دلیل نداشتن ویزا، بهانه‌تراشی است

معاون مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با تکذیب خبر احضار 13 معلم زن ایرانی توسط دولت امارات، گفت: مدارس ایرانی در امارات متحده عربی سال‌هاست با توجه به مجوز به همین شکل و با ویزای دبی فعالیت می‌کنند به همین دلیل این اقدام پلیس العین و شکایت وزارت کار امارات عجیب و بیشتر به یک بهانه‌تراشی شبیه است.
کد خبر : 43445

رسول پاپایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر احضار 13 معلم زن ایرانی توسط دولت امارات به دادگاه اظهار کرد: احضار 13 معلم زن ایرانی صحت ندارد و هیچ فردی احضار نشده و این خبر از اصل کذب است.


وی افزود: سرپرست مدارس ایرانی و مسئولان آموزش و پرورش جمهوری اسلامی با مسئولان قضایی امارات دیدار و و در خصوص بازداشت این 9 معلم ایرانی گفتگو کردند.


پاپایی ادامه داد: بر اساس مجوز رسمی دولت امارات به سرپرست مدارس جمهوری اسلامی که زیرنظر سفارت فعالیت می‌کنند به این معلمان اجازه داده شد تا در شیخ‌نشین‌های مختلف کشور امارات از جمله العین به فعالیت مدرسه داری و آموزشی بپردازند.


معاون مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: با توجه به صدور این مجوز امیدواریم که به زودی شاهد حل مشکل معلمان بازداشت شده باشیم.


پاپایی توضیح داد: مدارس ایرانی در امارات متحده عربی سال‌هاست با توجه به مجوز به همین شکل و با ویزای دبی فعالیت می‌کنند و کادر آموزشی خود را از جمله معلمان در امارت العین تأمین می‌کنند و تاکنون در این زمینه هیچگونه مشکلی پیش نیامده بود به همین دلیل این اقدام پلیس العین و شکایت وزارت کار امارات عجیب و بیشتر به یک بهانه‌تراشی شبیه است.


وی اضافه کرد: وزارت آموزش و پرورش بلافاصله بعد از دریافت این خبر اقدامات حمایتی از قبیل معرفی وکیل و هماهنگی با وزارت امور خارجه و پیگیری‌های قضایی را در دستور کار قرار داد و امیدواریم با توجه به تلاش‌ها و پیگیری وزارت خارجه این مشکل به سرعت مرتفع شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر