صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۵۹ - ۱۸ مهر ۱۳۹۴

دعوت معاون سما واحد اهواز از دانشجویان برای تشکیل کانون‌‌ها، تشکل‌ها و حضور در تیم‌های علمی پژوهشی

معاون سما واحد اهواز با توجه به ماندگار بودن طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی در سما اهواز مانند طرح قدس (قرآن در سما) که در آستانه نهمین سال برگزاری است، از دانشجویان برای تشکیل کانون‌ها، تشکل‌ها، گروه‌های فرهنگی و هنری، تیم‌های علمی و پژوهشی، ابداعات، ابتکارات و اختراعات دعوت کرد.
کد خبر : 43037

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، فریبرز فروتن در جلسه توجیهی دانشجویان جدید آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما واحد اهواز، از دانشجویان به خاطر انتخاب آموزشکده سما اهواز برای ادامه تحصیلات دانشگاهی تشکر کرد و با توجه به اینکه سازمان سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی است و تمامی مدارک آن در دانشگاه آزاد اسلامی صادر می‌شود به ارائه آماری از سما استان خوزستان و اهواز از جمله دارا بودن رتبه اول کشور از سوی آموزشکده سما اهواز از نظر تعداد دانشجو و کسب رتبه اول کشور در صندوق رفاه دانشجویی سما در اعطای تسهیلات و خدمات پرداخت.


دبیر شورای سیاستگذاری سما خوزستان و معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد اهواز افزود: تکریم ارباب رجوع سرلوحه کار سما است و شما دانشجویان ولی نعمت ما هستید و باید شکرگزار نعمت باشیم. به نوبه خود و همچنین سایر همکارانم در حوزه سما اهواز آماده پاسخگویی و رسیدگی به امور شما در دوران تحصیلتان هستیم و از تمامی نظرها و پیشنهادهای سازنده دانشجویان در راستای کیفی سازی و بهبود آموزشکده استقبال می‌کنیم.


در پایان جلسه فروتن به سوالات مختلف دانشجویان در زمینه‌های مالی، آموزشی، فرهنگی، دانشجویی و پژوهشی پاسخ داد.


در این جلسه که در مسجد حضرت رسول اکرم (ص) برگزار شد، رئیس آموزشکده، معاونان، مدیران، مسئولان، روسای ادارات آموزشکده سما و حدود هزار دانشجو حضور داشتند و بسته‌های فرهنگی شامل کتابچه ایستگاه اول که کاری از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با عنوان گلشن فرهنگ و معرفت بود در بین دانشجویان توزیع شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر