صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۵۶ - ۰۴ مهر ۱۳۹۸
رئیس دانشگاه آزاد استان همدان مطرح کرد؛

برنامه‌ریزی و حرکت در 2 بعد تخصص و تعهد، چشم‌انداز آتی دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان چشم‌انداز آتی دانشگاه آزاد را برنامه‌ریزی و حرکت در دو بعد تخصص و بعد تعهد و مذهب عنوان کرد.
کد خبر : 417633

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تویسرکان، مرتضی قائمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان به همراه رئیس و چند تن از مسئولان واحد تویسرکان با امام جمعه شهرستان تویسرکان دیدار و گفتگو کردند.


در این دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس، از هماهنگی بیش از پیش دانشگاه آزاد اسلامی در سیاست‌گذاری جدید دانشگاه پس از انتصاب دکتر طهرانچی در راستای منویات مقام معظم رهبری خبر داد.


مرتضی قائمی با بیان اینکه همخوانی و همسوشدن با سیاست‌های کلی نظام و انقلاب و فرامین مقام معظم رهبری اصول کلی و چارچوب برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و اقتصادی دانشگاه را مشخص کرده است، خاطرنشان کرد: مسئولان و برنامه‌ریزان دانشگاه به‌دنبال برپایی شعائر اسلامی و احیای گفتمان انقلاب اسلامی هستند و در این راه با تمام توان کوشش خواهیم کرد.


دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان چشم‌انداز آتی دانشگاه را برنامه‌ریزی و حرکت در دو بعد تخصص و بعد تعهد و مذهب عنوان و خاطرنشان کرد: با توجه به سابقه فرهنگی مذهبی شهرستان تویسرکان از روحانیان معزز دعوت می‌کنیم با حضور در برنامه‌های مذهبی و معنوی که در طول سال بنابر مناسبت‌های مختلف در دانشگاه برگزار می‌‌شود، بانی آشنایی و نزدیکی بیش از پیش همکاران، استادان و دانشجویان با فرهنگ اسلامی انقلابی شده و با حضور خود در صحن دانشگاه فضای آن را معنوی‌تر از قبل کنند.


حجت‌السلام مرتضی موحدی امام جمعه شهرستان تویسرکان نیز پس از تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و آرزوی موفقیت برای دانشجویان و استادان، از اهتمام و توجه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و به‌ویژه مسئولان واحد تویسرکان به مباحت فرهنگی مذهبی از قبیل برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، یادواره‌ شهدا، برگزاری کاروان راهیان نور و دیگر مراسمی که به مناسبت‌های گوناگون در واحد تویسرکان برگزار می‌شود، تشکر و قدردانی کرد.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

برچسب ها: مرتضی قائمی
ارسال نظر