صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۰۶ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۸
رئیس‌السادات تأکید کرد؛

ضرورت حمایت همه‌جانبه دانشگاهیان از نیروهای مسلح

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز بر ضرورت حمایت همه‌جانبه اقشار مردم به‌ویژه دانشگاهیان از نیروهای مسلح در این شرایط و مقطع حساس کنونی تأکید کرد.
کد خبر : 416442

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نی‌ریز، سیدمحمدرضا رئیس‌السادات رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز صبح امروز با حضور در جلسه شورای اداری این واحد دانشگاهی و در جمع کارکنان دانشگاه با گرامیداشت 31 شهریور و هفته دفاع مقدس بر ضرورت حمایت همه‌جانبه همه اقشار مردمی به‌ویژه دانشگاهیان از نیروهای مسلح در این شرایط و مقطع حساس کنونی تأکید کرد.


وی با دعوت از تمام کارکنان دانشگاه به‌منظور شرکت در برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران که با حضور پرقدرت نیروهای مسلح صورت گرفت، پیروزی‌های بزرگی نصیب ملت شد و ارتش در شرایطی حساس در زمان پیروزی انقلاب اسلامی به مردم پیوست و ملت را تنها نگذاشت.


رئیس‌السادات با تأکید بر این مطلب که ملت قهرمان ایران با رهنمودها و درایت‌های مقام معظم رهبری و حضور ملت در صحنه‌ها و با قدرت دفاعی خود توانسته در دل دشمنان رعب و وحشت ایجاد کند، افزود: باید در این مقطع و شرایط حساس کنونی از نیروهای مسلح خود مانند دژی مستحکم، حمایت و پشتیبانی کنیم و با پیروی از کلام الهی که فرمود «و اعدوا لهم مااستطعتم من قوه و من رباط الخیل ترهبون به عدوالله و عدوکم» در تجهیز و حمایت از نیروهای مسلح خود کوتاهی نخواهیم کرد.


به گزارش آنا، برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نی‌ریز مانند دیگر نقاط میهن اسلامی با مراسم گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدا و برگزاری یادواره شهدا آغاز می‌شود.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر