صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۵۷ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
مدیرکل تشکل‌های اسلامی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی:

طرح‌های توانمندسازی تشکل‌های دانشجویی و اساتید، مورد حمایت قرار می‌گیرند

مدیرکل تشکل‌های اسلامی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: طرح‌های توانمندسازی تشکل‌های دانشجویی و اساتید، مورد حمایت این اداره کل قرار می‌گیرند و طرح‌های تشویقی و حمایتی برای راه‌اندازی  تشکل‌های دانشجویی انجام می‌گیرد.
کد خبر : 416122

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، محمد قربانی گلشن آبادی صبح امروز در سومین نشست سراسری معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در سالن استاد حبیبی واحد علوم و تحقیقات این دانشگاه گفت: اکنون 298 تشکل اسلامی و سیاسی در دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت می‌کنند که در این مدت ساماندهی های موثری صورت گرفته است. 


وی افزود: اکنون بعد از دو سال فعالیت مستمر 55 دفتر از اتحادیه‌های دانشجویی سراسری در دانشگاه آزاد راه‌اندازی و بازگشایی شده است. سه اتحادیه نیز که ویژه دانشگاه آزاد اسلامی است ساماندهی شده و انتخابات آنها به‌طور منظم درحال برگزاری است.


مدیرکل تشکل‌های اسلامی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: برای اولین بار در آموزش عالی فعالیت‌های موثری در حوزه تشکل‌های اساتید صورت گرفته و دومین دوره‌ تشکیلاتی برای اساتید به تازگی به پایان رسید که این خود گام بزرگی در حوزه اساتید است.


قربانی گلشن آبادی بیان کرد: امروز اقتدار جمهوری اسلامی تابوی استکبار جهانی را منهدم کرده و اقدامات و تحرکات اخیر منطقه نشان‌دهنده این تأثیرگذاری است. با اینکه جمهوری اسلامی در معرض یک جنگ تمام عیار فرهنگی، اقتصادی، اعتقادی و سیاسی قرار گرفته ولی تحلیل‌های جهانی و حتی تحلیل‌های خود غربی‌ها نشان از شکست غرب در منطقه است.


وی با اشاره به ویژگی‌های جنگ شناختی تصریح کرد: در شرایط کنونی تبیین ارزش‌های دینی و اسلامی به‌صورت عملی و شفاهی یک رسالت خطیر برای معاونان فرهنگی واحدهای دانشگاهی تلقی می‌شود. دانشگاه آزاد اسلامی سرشار از جوانان مومن و انقلابی است، کافی است راهبردها با عنایت به سند فرهنگی دانشگاه هدایت شوند.


مدیرکل تشکل‌های اسلامی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: طرح‌های توانمندسازی تشکل‌های دانشجویی و اساتید، مورد حمایت این اداره کل قرار می‌گیرند. طرح‌های تشویقی و حمایتی برای راه‌اندازی  تشکل‌های دانشجویی انجام می‌گیرد.


انتهای پیام/4116/


انتهای پیام/

ارسال نظر