صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۳۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
حیدری در گفتگو با آنا:

برنامه‌ریزی‌ها برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های قانونی دانشگاه آزاد انجام می‌شود

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های قانونی به استناد قوانین بالادستی درحال انجام است.
کد خبر : 415791

احمد حیدری در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره ظرفیت‌های قانونی پیش‌بینی شده برای دانشگاه‌های غیردولتی گفت: ظرفیت‌های قانونی بسیاری در برنامه ششم توسعه کشور، قانون‌های دائمی و اسناد بالادستی، مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبات مجلس شورای اسلامی برای دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد که باید مورد توجه قرار بگیرد.


وی افزود: معاونت امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی مطالبات و قوانین را از دو منظر پیگیری می‌کند. در وهله نخست با تشکیل شورای طرح و تحلیل لوایح و قوانین، مقررات و قوانین داخلی دانشگاه مورد رصد و پالایش قرار می‌گیرد و هر ماده و قانونی که نیاز به به‌روزرسانی داشته باشد،‌ بررسی و اقدام می‌شود.


معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به لزوم بررسی ظرفیت‌های قانونی این دانشگاه از بدو تأسیس تاکنون، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های قانونی به استناد قوانین بالادستی درحال انجام است.


حیدری خاطرنشان کرد: دلسوزان نظام جمهوری اسلامی معتقدند دانشگاه آزاد اسلامی متعلق به مردم و کشور است و قسمت قابل‌توجهی از نظام آموزش عالی را دربرگرفته  است که اکنون همه این ظرفیت‌های دانشگاه در اختیار نظام قرار گرفته است، برای اینکه تمامی پتانسیل‌های این دانشگاه در اختیار کشور باشد الزامات و ظرفیت‌های قانونی نیز باید بهره‌برداری شود.


انتهای پیام/4107/4116/


انتهای پیام/

ارسال نظر