صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۰۶ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۸
استاندار اردبیل خبر داد؛

تخصیص 20 میلیارد ریال برای گسترش فضای آموزشی و خوابگاهی دانشگاه فرهنگیان

استاندار اردبیل با اشاره به ضرورت گسترش فضای آموزشی و خوابگاهی دانشگاه فرهنگیان از تخصیص مبلغ دو میلیارد تومان از محل بودجه توازن برای این امر خبر داد.
کد خبر : 415238


به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری اردبیل، اکبر بهنام‌جو استاندار اردبیل در چهارمین جلسه هیئتامنای دانشگاه فرهنگیان اردبیل با اشاره به ضرورت گسترش فضای آموزشی و خوابگاهی دانشگاه فرهنگیان اردبیل از تخصیص مبلغ دو میلیارد تومان از محل بودجه توازن برای این امر خبر داد و اظهار کرد: ظرفیت 1600 دانشجو ـ معلم برای دانشگاه فرهنگیان برای سال‌های آتی تأمین می‌شود.


وی اضافه کرد: برای استفاده دانشجو ـ معلمان دانشگاه فرهنگیان از اینترنت، باید کابل‌کشی فیبر نوری از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت انجام شود.


سرپرست دانشگاه فرهنگیان اردبیل نیز گزارشی از چالش‌های فضاهای آموزشی، خوابگاهی، ورزشی و فرهنگی پردیس‌ها و مراکز تابعه ارائه کرد.


علیرضا عبدی افزود: با توجه به استانداردهای وزارت علوم و ورود پایدار حداقل 25 هزار نفری دانشجو ـ معلم در هر سال، مساعدت و همکاری مسئولان استان اردبیل برای رسیدن دانشگاه فرهنگیان اردبیل برای رسیدن به جایگاهی مطلوب ضروری است.


وی از مساعدت استاندار اردبیل درباره تأمین هزینه کابل‌کشی فیبر نوری دانشگاه قدردانی کرد و خواستار تخصیص زمین برای دانشگاه جامع تربیت معلم از سایت دانشگاهی استان برای احداث فضاهای آموزشی، خوابگاهی، فرهنگی و ورزشی مطابق استانداردهای روز شد.


انتهای پیام/4078/



انتهای پیام/

ارسال نظر