صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۵۴ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
علی‌پور خبر داد؛

برگزاری آموزش‌های تخصصی و مهارتی در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از برگزاری آموزش‌های تخصصی و مهارتی کوتاه‌مدت در واحد اردبیل خبر داد.
کد خبر : 413937

حسین علی‌پور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در اردبیل به برخی اقدامات این دانشگاه در حوزه آموزش اشاره و اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با بهره‌مندی از استادان متخصص و مجرب و داشتن کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های مدرن، آماده برگزاری آموزش‌های تخصصی مهارتی كوتاه‌مدت است.


وی تصریح كرد: آموزش‌های کوتاه‌مدت به‌منظور توسعه دانش تخصصی و افزایش مهارت دانشجویان، افزایش بهره‌وری نیروی انسانی شاغل در دستگاه‌های اداری، افزایش دانش کاربردی، ارتقای سطح علمی و تخصصی، پرورش نیروی متخصص خلاق و کارآمد و توانمند‌سازی آنها در دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.


علی‌پور تأثیر آموزش‌های تخصصی را در ارتقای سطح دانش، بینش و توان دانشجویان مرتبط با حوزه‌های علم و صنعت و ایجاد مهارت‌های شغلی در ایشان برشمرد و افزود: آماده‌سازی افراد برای انجام درست و مؤثر وظایف شغلی به‌منظور بهره‌وری بیشتر، رفع نیازهای علمی و تخصصی و آشناکردن دانش‌پذیران با آخرین فناوری‌ها و افزایش معلومات آنها از اهداف برگزاری آموزش‌های تخصصی است.


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل ادامه داد: دوره‌های بازآموزی و حرفه‌ای سازمان نظام مهندسی ساختمان، سازمان نظام پزشکی و پرستاری برای متقاضیان تمدید و ارتقای پایه نظام و  باز‌آموزی و آموزش تکمیلی برای دانش آموختگان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در این واحد دانشگاهی ارائه می‌شود.


وی با یادآوری برگزاری آزمون‌های آزمایشی، ادواری و تخصصی در سطح كشور گفت: دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی تخصصی رباتیک، نرم‌افزارهای پیشرفته، زبان‌های خارجی، کلاس‌های تقویتی و کنکور برای علاقه‌مندان نیز در این واحد دانشگاهی ارائه می‌شود.


علی‌پور به فضای کسب‌و‌کار اشاره کرد و افزود: برگزاری آموزش‌های تخصصی در‌ كنار همایش‌ها، سمینارها و کنفرانس‌های استانی، کشوری و بین‌المللی و کارگاه‌ها و سمینارهای تخصصی تأثیر مثبتی در بازار كار، صنعت و خدمات شهرک‌های صنعتی، کارخانجات تولیدی و کارگاه‌ها خواهد داشت.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر