صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

فرهنگ‌

علم

سیاست و جهان

اقتصاد

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۱۲:۲۰ | ۰۴ / ۰۶ /۱۳۹۸
| |
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی میمه عنوان کرد؛

جشنواره قالی و قنات میمه؛ ابزار استراتژیک بازاریابی برای رونق اقتصادی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی میمه گفت: برگزاری جشنواره قالی و قنات میمه با توجه به ظرفیت‌های موجود در منطقه می‌تواند نقش ابزار استراتژیک بازاریابی را برای رونق اقتصادی بازی کند.
کد خبر : 412310

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از میمه، صبح امروز سومین جشنواره قنات و قالی با هدف آشنایی با صنایع‌دستی، میراث فرهنگی و رونق گردشگری به میزبانی شهر میمه برگزار و آثاری مانند مهارت سنتی ساخت طبل، گویش میمه، فرش‌بافی و طبالی در سوگواری امام حسین‌(ع) آیین شاطران و سرود شهر میمه معرفی و رونمایی شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی میمه در بازدید از غرفه این واحد دانشگاهی اظهار کرد: امروزه برپایی نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های مختلف در توسعه و رشد اقتصادی روز به روز در حال افزایش بوده و برگزاری این جشنواره‌ها به‌ویژه در سطوح منطقه‌ای موجب پویایی اقتصادی و اجتماعی می‌شود که از جمله آن کمک به توسعه و رونق صنعت گردشگری و ارتقای اشتغال است.


سیدناصر حجازی اضافه کرد: برگزاری جشنواره قالی و قنات میمه با توجه به ظرفیت‌های موجود در منطقه می‌تواند نقش ابزار استراتژیک بازاریابی را برای رونق اقتصادی بازی و به عنوان فاکتور کششی برای جذب گردشگران از سراسر کشور عمل کند.


وی یادآور شد: این امر با برنامه‌ریزی، حمایت مسئولان، آماده‌سازی زیرساخت‌ها و روساخت‌های مورد نیاز تحقق پیدا می‌کند و دانشگاه آزاد اسلامی میمه نیز با توجه به ظرفیت‌های علمی و پژوهشی موجود آمادگی خود را در راستای همفکری و همکاری در این خصوص اعلام می‌‌کند.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: بازاریابی
ارسال نظر