صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۲۳ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نی‌ریز:

روز مباهله نشانه اثبات حقانیت اهل بیت پیامبر است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز با دعوت از همگان برای حفظ وحدت و انسجام در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن، روز مباهله را نشانه اثبات حقانیت اهل بیت پیامبر معرفی کرد.
کد خبر : 412258

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نی‌ریز، سیدمحمدرضا رئیس‌السادات شب گذشته در جلسه شورای اداری کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز با تبریک فرارسیدن چهارم شهریور ماه روز کارمند و مقارن‌شدن آن با روز مباهله با برشمردن فضائل و اعمال مخصوص این روز گفت: در روز مباهله پیامبر اسلام عزیزترین و نزدیک‌ترین افراد به خود که همان اهل بیتش یعنی مولای متقیان علی(ع)، حضرت زهرای مرضیه(س) و حسنین بودند را به میدان پیکار و مباهله آورد تا نشان دهد در راه گسترش و توسعه اسلام و در مسیر حفظ ارزش‌های الهی و توحیدی حاضر است عزیزترین افراد و نزدیکان خود را نثار کند.


وی افزود: این حرکت نبی مکرم اسلام این درس را به ما نیز می‌آموزد که در مسیر حفظ و اعتلای اسلام نباید اندک تردیدی به دل راه داد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز با دعوت از همگان برای حفظ وحدت و انسجام در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن، روز مباهله را نشانه اثبات حقانیت اهل بیت پیامبر معرفی کرد.


رئیس‌السادات با بیان این موضوع که روز کارمند را باید یک روز خاص برای تجلیل و قدردانی از تلاش‌های همه کارمندان زحمتکش و خدوم تلقی کرد، گفت: در کشور ما حجم عظیمی از مردم را کارمندان ادرات، ارگان‌ها و مؤسسات دولتی و غیردولتی تشکیل می‌دهند و باید از این فرصت یعنی روز کارمند نهایت استفاده را برای تکریم شخصیت این قشر جامعه به عمل آورد.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر