صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۳۶ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل:

هیئت دولت فیلم برخورد رهبری با جوان منتقد را ببینند

دفتر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با انتشار پیامی در فضای مجازی خطاب به هیئت دولت نوشت: دولتی‌ها فیلم برخورد رهبری با جوان منتقد را در جلسه با نخبگان ببینند.
کد خبر : 412005

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دفتر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با انتشار پیامی در کانال اطلاع‌رسانی خود به اظهارات امروز رئیس‌جمهور پیرامون انتقادپذیری دولت واکنش نشان داد.


در این پیام ابتدا به سخنان حجت‌الاسلام روحانی در مرقد امام خمینی(ره) اشاره شده که گفته است: انتقاد از دولت بلامانع است و حتی در دولت یازدهم و دوازدهم انتقاد از دولت بی هزینه و حتی توأم با جایزه و تشویق بوده است در این اشکالی نیست و ما از آن استقبال می‌کنیم و آن یکی از آثار بزرگ دولت یازدهم و دوازدهم است که بسیار سخت است که بعدازاین بتوانند این را تغییر دهند.


در ادامه پیام دفتر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با عنوان پیام ما اشاره شده است: اظهارات رئیس‌جمهور عزیز در حالی به گوش ملت می‌رسد که اخیراً یک منتقد به نام «حسن عباسی» با شکایت وزیر اطلاعات  به ۷ ماه زندان محکوم‌شده است ، بهتر نیست کمی با صداقت بیشتری سخن گفته شود بالاخره هرچه باشد ملتی که انقلاب کردند و ۴۰ سال آن را محفوظ داشتند حداقل حقشان شنیدن سخنان حق و راست است ،مثلاً رک بگویید آزادی بیان هست اما آزادی پس از بیان ...



در پی‌نوشت این پیام آمده است: توصیه می‌شود هیئت دولت فیلم دیدار اخیر رهبری با نخبگان المپیادی و نحوه رفتار مقام معظم رهبری با منتقد جوان را ببینند.


دفتر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل پیام خود را با هشتگ‌های «دهان‌ها را نبندید» و «قلم‌ها را نشکنید» منتشر کرده است.


انتهای پیام/4115/


انتهای پیام/

ارسال نظر