صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۴ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
دبیر علمی همایش داروسازان:

اطلاعات داروسازان به‌روزرسانی می‌شود/ معرفی جدیدترین دستاوردهای دارویی

دبیر علمی همایش داروسازان ایران گفت: هرساله با برگزاری همایش داروسازان اطلاعات علمی داروسازان سراسر کشور به‌روزرسانی می‌شود.
کد خبر : 411902

 


به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاري آنا، فریبرز فرساد صبح امروز در همایش هجدهمین انجمن علمی داروسازان ایران كه در سالن همایش‌های رازی بيمارستان ميلاد برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این همایش به‌روزرسانی اطلاعات دارویی بود که هرسال با حضور داروسازان سراسر کشور برپا می‌شود.


وی افزود: امسال در جهت آموزش همکاران داروساز سعی کردیم با انتخاب تازه‌ها در حوزه‌های بالینی، دارویی و دارورسانی وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم.


دبیر علمی همایش داروسازان اضافه کرد: بیش از ۳۵ داروساز برجسته سراسر کشور در این همایش مباحث نورولوژی، روانپزشکی، غدد، پیوند و داروسازی را ارائه خواهند داد.


فرساد عنوان کرد: همچنین در کنار برنامه‌های علمی سعی شده است با بهره‌مندی از توانایی متخصصان تجهیزات پزشکی جدیدترین داروها معرفی شود.


سید حسن خویی دبیر اجرایی این همایش هم گفت: سرزمینی که در آن رازی‌ها و ابن‌سیناهای زیادی وجود دارد اگر شرایط آن روزگار برای مردم امروز فراهم شود رازی‌ها و ابن‌سیناهای بسیاری خواهیم داشت.


وی افزود: این همایش از ۶ ماه پیش برنامه‌ریزی شد تا اینکه فضایی فراهم شد تا سه روز از مطالب ارائه‌شده از برجسته‌ترین اساتید بهره ببریم.


انتهای پیام۴۰۴۶/


انتهای پیام/

برچسب ها: دارو
ارسال نظر