صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تماشاگران «عامدانه عاشقانه قاتلانه» با یاد هما روستا گریستند

اجرای نمایش «عامدانه عاشقانه قاتلانه» شب گذشته 5 مهرماه در فضایی متأثر از یاد و خاطره هما روستا به این هنرمند فقید تئاتر تقدیم شد.
کد خبر : 40953

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی تئاتر باران، نمایش «عامدانه عاشقانه قاتلانه» به کارگردانی ساناز بیان شب گذشته 5 مهرماه در حالی روی صحنه رفت که بازیگران و تماشاگران این نمایش در فضایی متأثر از یاد هما روستا این هنرمند فقید را تشویق کردند.


نسیم ادبی در پایان این اجرا گفت: «من افتخار داشتم که در دو اثر به کارگردانی هما روستا ایفای نقش کنم. بسیار از ایشان آموختم. زمانی که بسیار جوانتر بودم ایشان به من اعتماد کردند و نقش‌های مهمی را در نمایش‌های «زمستان» و «سانتا کروز» به من سپردند. هما روستا زنی بسیار پرقدرت، محکم و در عین حال مهربان، دوست داشتنی و صمیمی بود. در آن زمان کار کردن با چنین کارگردانی برای من بسیار آموزنده بود.»


بهاره رهنما نیز خطاب به تماشاگران گفت: «پنجشنبه شب حمید مظفری و پسرشان روی همین صندلی‌ها به تماشای نمایش در همین سالن نشسته بودند و متأسفانه پسر جوان و هنرمند حمید مظفری امروز دیگر در میان ما نیست. برای خانواده شان صبر آرزو می کنم.»


وی افزود: «اتفاق تلخ دیگر ضایعه جبران‌ناپذیر از دست دادن خانم روستا بود. زنی که حتی در روزهای بیماری قدرتمند و مستحکم بود و مرد بزرگی مانند حمید سمندریان را حمایت می‌کرد.»


بهاره رهنما در حالی که بغض گلویش را گرفته بود گفت: «خانم روستای عزیز و زیبا! با صدا و شخصیت دوست داشتنی و هنرمند از شما بابت همه چیزهایی که به ما آموختید ممنونم و اجرای امشب را از صمیم قلب به شما تقدیم می‌کنیم و جایتان همیشه خالی خواهد بود.»


«عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» نمایشی است با ساختار مستند که به زندگی سه زن جنایتکار ایرانی می‌پردازد و بهاره رهنما، نسیم ادبی، گیتی قاسمی و آیه کیانپور در این نمایش به ایفای نقش می‌‌پردازند.


این نمایش از 8 شهریور هر شب ساعت 9 شب و شنبه‌ها ساعت 19در سالن باران واقع در خیابان فلسطین جنوبی به‌روی صحنه می‌­رود.



انتهای پیام/

ارسال نظر