صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۲۹ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی محمودآباد:

دانشگاه آزاد اسلامی با یاری بسیجی به اهداف فرهنگی، علمی و پژوهشی دست می‌یابد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی محمودآباد گفت: با یاری بسیجیان و ظرفیت موجود در این واحد دانشگاهی می‌توان به اهداف بلند علمی، فرهنگی و پژوهشی دانشگاه دست یافت.
کد خبر : 409174

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از محمودآباد، نیما رنجبرمالی‌دره صبح امروز با قدردانی از حضور سیدتقی کیا فرمانده سپاه محمودآباد در دانشگاه آزاد اسلامی محمودآباد در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گمنام این دانشگاه اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا نباید معطوف به یک روز و زمان خاصی شود؛ چراکه شهدا و جانفشانی‌های آنان متعلق به همه ادوار است و نباید یک لحظه از یاد و خاطره آنان غافل بود به همین دلیل مجدانه پیگیر ساخت هرچه سریع‌تر المان یادبود شهدای گمنام این دانشگاه هستیم.
وی خطاب به حاضران ابراز امیدواری کرد با یاری شما بسیجیان و ظرفیت موجود در دانشگاه آزاد اسلامی محمودآباد بتوان به اهداف بلند علمی، فرهنگی و پژوهشی دانشگاه که همان ارتقای سطح علمی، فرهنگی جامعه به‌ویژه نسل جوان است، دست یافت.


رنجبرمالی‌دره از جمله این اهداف را شناسایی مناطق محروم در شهرستان، برگزاری اردوهای جهادی علمی و فرهنگی توسط دانشجویان و استادان این واحد دانشگاهی و همکاری بسیج دانشجویی و بسیج اساتید و هیئت علمی با سپاه محمودآباد در بحث طرح تحول محلات آسیب‌پذیر را نام برد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد محمودآباد گفت: امنیت و پایداری کنونی کشورمان مرهون ایثار، فداکاری و ازخودگذشتگی‌های رزمندگانی است که بی‌ادعا از همه هستی خود گذشتند تا امروز این سرزمین در امنیت و آرامش به سر ببرد.
سیدتقی کیا فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محمودآباد از تلاش‌ها و همکاری صادقانه مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی محمودآباد و به‌ویژه نیما رنجبرمالی‌دره سرپرست این واحد دانشگاهی برای همکاری با بسیج دانشجویی محمودآباد در زمینه امور فرهنگی و برگزاری اردوهای راهیان نور و اردوهای جهادی تشکر کرد.
به گزارش آنا، در پایان فرمانده سپاه و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد محمودآباد به همراه کارکنان با حضور بر سر مزار شهدای گمنام با آرمان‌های انقلاب و شهدا تجدید پیمان کردند.


انتهای پیام/4121/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر