صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۵۴ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۸
با حکم مدیرکل زندان‌های استان تهران؛

حمید محمدی سرپرست جدید ندامتگاه قزلحصار شد

مدیرکل زندان‌های استان تهران طی حکمی حمید محمدی را به‌عنوان سرپرست جدید ندامتگاه قزلحصار منصوب کرد.
کد خبر : 407329

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از قوه قضائیه، با حضور سید حشمت‌الله حیات‌الغیب مدیرکل زندان‌های استان تهران از خدمات ارزنده علیرضا گرامی مدیر سابق ندامتگاه قزلحصار تقدیر و حمید محمدی مدیر سابق زندان عادل‌آباد شیراز، که سوابق درخشانی در عرصه زندانبانی اسلامی داشته را به‌عنوان سرپرست جدید ندامتگاه قزلحصار منصوب شد.


مدیرکل زندان‌های استان تهران در آئین تودیع و معارفه مدیر ندامتگاه قزلحصار گفت: از مؤلفه‌های اصول زندانبانی اسلامی رعایت مقررات و قوانین در چارچوب سیاست‌های سازمانی است.


وی در بحث اقدامات فرهنگی، امنیتی، ترویج آموزه‌های دینی را در کنار سازماندهی، طرح طبقه‌بندی، توجه به خانواده‌های مددجویان، نظارت و کنترل را مهمترین اصول مدیریتی عنوان کرد و افزود: سوابق نشان می‌دهد آموزه‌های دینی با حرفه‌آموزی و اشتغال زمینه‌ساز اصلاح و تربیت و کاهش آسیب در مددجویان شده است، لذا باید به این امر مهم اهتمام لازم داشته باشیم.


حیات‌الغیب در خصوص توجه به خانواده‌های مددجویان اظهار کرد: بی‌توجهی نهاد‌های حمایتی و مراقبتی نسبت به خانواده‌های مددجویان جرم و بزه را در جامعه گسترش می‌دهد و آنان را به چرخه بزهکاری اضافه می‌کند.


مدیرکل زندان‌های استان تهران از اوصاف و ارکان مدیر در اداره کردن بزرگترین زندان کشور را برنامه‌ریزی مناسب دانست و با برنامه‌ریزی بلند، کوتاه و میان مدت، مسائل امنیتی، اصلاحی، بهداشت درون و محیط را به سرپرست ندامتگاه قزلحصار توصیه کرد و گفت: با استفاده از تمامی ظرفیت این امر با رعایت حقوق شهروندی محقق می‌شود.


گفتنی است مدیرکل زندان‌های استان تهران با اهداء لوح سپاس از علیرضا گرامی مدیرسابق ندامتگاه قزلحصار تقدیر کرد و طی حکمی حمید محمدی را به‌عنوان سرپرست جدید ندامتگاه قزلحصار منصوب کرد.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر