صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۲۸ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۸
اختصاصی آنا/

چرا مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران استعفا داد؟/ مدیرعامل جدید را بشناسید

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی در حالی از سمت خود کناره‌گیری کرده که عدم سوخت‌رسانی به کشتی‌های ایرانی در بندر پاراناگوای برزیل و بدهی سنگین 1000 میلیاردی به بانک‌ها از جمله دلایل آن عنوان می‌شود.
کد خبر : 407316

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری آنا، محمد سعیدی مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ساعتی پیش‌ در حالی از سمت خود استعفا داد که عدم سوخت‌رسانی به کشتی‌های ایرانی در بندر پاراناگوای برزیل از علل و حواشی استعفای او نام برده می‌شود.


محمد شریعتمداری صبح امروز با درخواست استعفای محمد سعیدی موافقت کرد.


از عوامل استعفای سعیدی از کشتیرانی انتصابات فامیلی، احتمال تخلفات ساخت‌وساز در مجموعه شیان، بدهی سنگین نزدیک به 1000 میلیارد تومانی به بانک‌های تجارت و سپه، عدم سوخت‌رسانی به کشتی‌های ایرانی و غرق شدن دو کشتی ایرانی در دریای خزر یاد می‌شود.


همچنین عدم فعالیت عملیاتی سایت سوخت‌رسان قشم پس از افتتاح توسط ربیعی وزیر وقت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیگر دلایل فشار بر استعفای سعیدی است.‌


بیشتر بخوانید ...


بازرس ویژه کشتیرانی ایران، باجناق و حراست، برادر خانم سعیدی است؟


 سعیدی در پیام خداحافظی خود از خانواده کشتیرانی آورده است: امروز پس از چهار سال زندگی و کار شبانه‌روزی در کنار شما عزیزان از همه شما خداحافظی می‌کنم، می‌دانم کوتاهی‌هایی داشته‌ام، مطمئنم با بزرگواری شما عزیزان و خانواده‌های محترمتان بر من خواهید بخشید و من را حلال خواهید کرد.


در ادامه پیام سعیدی آمده است: از محبت همه عزیزانم، ملوانان، مهندسان، فرماندهان و کارکنان خشکی و مدیران شرکت بابت کوتاهی‌ها عذرخواهی می‌کنم، آرزو می‌کنم کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران هر روز باشکوه‌تر از دیروز در خدمت به ملت بزرگ ایران روزهای پر افتخاری را بیافریند.


امروز قرار است محمدرضا مدرس خیابانی بر صندلی مدیرعاملی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تکیه بزند.


محمدرضا مدرس خیابانی مدیرعامل فولاد سابق فولاد خوزستان برادر قائم‌مقام وزیر صمت در امور بازرگانی است.


حسین مدرس خیابانی نیز 30 خرداد 98 با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان قائم مقام وزیر در امور بازرگانی منصوب شد.


امروز ساعت ۱۱ در برج آسمان طبقه همکف سالن اجتماعات ۱۰۰۰ نفری کشتیرانی، نبش نارنجستان هفتم مراسم معارفه برگزار می‌شود.


در این مراسم مدیرانی از شستا، وزارت صمت و سازمان بازنشستگی کشوری حضور خواهند داشت.


محمدرضا مدرس خیابانی در حالی بر کرسی مدیرعاملی بزرگ‌ترین هلدینگ کشتیرانی تکیه می‌زند که باید به‌زودی درباره ماجرای واگذاری ۳ فروند از تانکرهای حمل مواد شیمیایی به شرکت یونانی بدون بررسی سوابق آن شرکت پاسخ دهد.


انتهای پیام/4083/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان 0 نظر
بهروز نقویان
15:27 - 1398/06/04
در زمان مدیریت ایشان چندین نامه به مقامات نظام و مجلس و وزرا از سوء مدیریت و خسارات جبران ناپذیر و نارضایتی مشتریان و کارکنان ارسال شد ولی ترتیب اثر داده نشد تا که بعد کلی خسارت مجبور به استعفاء شد
ناشناس
16:21 - 1398/05/27
پس چرا چاپ نمیکنید عرایض بنده رو، که حداقل پنجاه واحد اپارتمان در چین دارد
ناشناس
02:58 - 1398/05/10
ابه امیدسربلندی ناوگان.وتوجه به قشردریانورد وبخصوص ملوانان ووعزت وسربلندی زحمتکشان کشورمان
علی
10:59 - 1398/05/08
اگر در نقل و انتقالات املاک و جا به جایی های بی مورد شرکت ها با ساختمانها مختلف جستجو کنید و هزنه های مثلا رفاهی و ماموریتهای مدیران و کارکنان و ... چیزهای جالبی بدست خواهد آمد
ناشناس
22:08 - 1398/05/07
ایشون دوتابعیتی هم بدون
ناشناس
23:18 - 1398/05/06
افسوس در مجموعه ای که پرسنل متعهد آن به صورتی مرموز عذرشان خواسته شد و بی لیاقتی مدیری سیاسی این ناوگان توانمند را ویران کرد، بی راهه نروید شخص وزیر کار و تعاون هم علیه السلام نیست باور ندارید از برادر خانم ایشان آقای عبدالرضا لوایی که در کشتیرانی پست مدیریتی دارد و بنابر توصیه همین فرد فرشاد شهباز از طرف شستا عضو هیئت مدیره میشود و این داستان ادامه دارد
ناشناس
14:16 - 1398/05/06
علی برکت الله
ناشناس
11:30 - 1398/05/06
به واقع دوران ایشون یکی از پر فساد ترین دوران کشتیرانی ج.ا.ا بود جذب بسیاری از آقا زاده های بی سواد، بسیاری از عناصر فتنه و معلوم الحال انتصاب افراد بی تخصص و گاها فاسد که بطور علن و آشکار اقدام به دزدی های کلان مالی میکردند ( مدارک آن به مراجع ذی صلاح آرسال شده). استفاده از بازنشسته های معلوم الحال که فساد ایشان حتی برای ابدارچی سیستم هم مبرهن است و...... خدا میداند دلمان از دست خیانت به بیت المال خون است.