صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۵۳ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
به‌منظور توسعه فرآيندهای ارتباط با صنايع؛

کارگاه ساخت هواپیمای بدون سرنشین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار شد

کارگاه رایگان ساخت هواپیمای بدون سرنشین به‌همت معاونت پژوهشی و فناوری و دفتر ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در محل دانشکده فنی و مهندسی برگزار شد.
کد خبر : 407192

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، کارگاه رایگان ساخت هواپیمای بدون سرنشین به‌همت معاونت پژوهشی و فناوری و دفتر ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در محل دانشکده فنی و مهندسی برگزار شد.


هدف برگزاری این کارگاه کشف استعدادهای خلاق، گسترش و توسعه فرآیندهای ارتباط با صنایع و ایجاد تحول در سیستم آموزشی در مواجهه با مسائل متنوع  صنعت هوایی در بین دانشجویان است.


تشریح کاربردی آیرودینامیک هواپیما، سازه هواپیما و نقش المان‌های مختلف در استحکام سازه‌ای و جنس‌های لازم، مبانی نقشه‌خوانی و انواع نقشه‌های هواپیماهای مدل و تشریح نقشه ساخت هواپیمای هدف، تشریح انواع متریال و چسب‌های مورد استفاده در هواپیما، الزامات ساخت و حین دوره، شرح استانداردها و تشکیل تیم‌ها، تشریح اصول طراحی ساده یک هواپیمای مدل بهینه و با مشخصات مانورپذیری و پایداری دلخواه در کنار وزن سازه‌ای مطلوب، کار بر روی بال و بدنه، کاور بال و بدنه و شرح اصول کاورکشی درست، نصب موتور و راه‌اندازی سیستم الکترونیک هواپیما و توضیح رادیوکنترلر از جمله رئوس مطالب بررسی شده در این کارگاه است.



این کارگاه با مشارکت انجمن علمی و دانشجویی مهندسی مکانیک و با همکاری اعضای هیئت علمی گروه مکانیک واحد تهران مرکزی برگزار شد.


انتهای پیام/4107/4116/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر