صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۵ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
نوری در گفتگو با آنا:

گروه جهادی شهید مؤمنی به محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی می‌پردازد

مسئول گروه جهادی شهید سیدحسین مؤمنی دانشگاه خواجه‌نصیرالدین طوسی گفت: برنامه گروه جهادی شهید سیدحسین مؤمنی با حضور 90 نفر از دانشجویان در مناطق محروم خراسان جنوبی برگزار می‌شود.
کد خبر : 407065

امیرحسین نوری در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: گروه جهادی شهید سیدحسین مؤمنی بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه‌نصیرالدین طوسی با حضور در مناطق و روستاهای محروم استان خراسان جنوبی فعالیت جهادی خود را شروع خواهند کرد.


وی افزود: با حضور 90 نفر از داوطلبین جهادی این اردو از 23 مردادماه الی 4 شهریورماه شروع خواهد شد که در این طرح در بخش عمرانی کانال‌کشی، ساخت استخر ذخیره آب 12 متری کشاورزی، لوله‌گذاری قنات، لایروبی و ساخت خانه محروم از اهداف این اردوی جهادی است.


مسئول گروه جهادی شهید سیدحسین مؤمنی دانشگاه خواجه‌نصیرالدین طوسی ادامه داد: در بخش آموزشی این اردو همانند سال‌های قبل برگزاری کلاس‌های قرآنی و آموزش‌های فرهنگی و ... جزء برنامه‌های گروه جهادی قرار دارد.


وی تصریح کرد: برنامه تجدید میثاق با شهید سیدحسین مؤمنی به مناسبت سالروز عروج این دانشجوی مجاهد هرسال در 5 مردادماه مصادف با سالروز شهادت آن برگزار میشود که این برنامه با حضور خانواده و جمعی از دوستان نزدیک شهید پنجشنبه دهم مردادماه برگزار خواهد شد.


گفتنی است در ابتدای شکل‌گیری این گروه جهادی تعداد اعضای آن بسیار کم و انگشت‌شمار بود، در سال ۱۳۹۰ مسئول این گروه جهادی حین بازگشت از سفر جهادی و خدمت‌رسانی به مناطق محروم دچار سانحه شد و به شهادت رسید. از آن سال، گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر به نام «شهید سیدحسین مؤمنی» دانشجوی رشته مکانیک این دانشگاه مزین شده است.


انتهای پیام/4107/4108/


انتهای پیام/

ارسال نظر