صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۵۳ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
معاون آموزشی وزارت بهداشت:

 جلب مشارکت  دانشجویان، کلید استمرار برنامه نوآوری در آموزش علوم پزشکی است

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای برای ایجاد گفتمان‌های دانشجویی و اعضای هیئت‌علمی و اجماع درزمینهٔ برنامه تحول و نوآوری در آموزش صورت گرفته و امیدواریم با همکاری دانشگاه‌ها این برنامه‌ها اجرایی شود.
کد خبر : 406787

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از وزارت بهداشت، باقر لاریجانی با اشاره به مبحث تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی گفت: با اجرای این برنامه‌ها در دانشگاه‌های علوم پزشکی نتایج خوبی به‌دست‌آمده و اکنون لازم است برنامه‌ریزی شود تا این برنامه‌ها در سطوح مختلف دانشگاه‌ها نفوذ کند.


لاریجانی با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای تداوم اجرای برنامه‌های تحول گفت: ضروری است تا مفاهیم این برنامه‌ها در بین اعضای هیئت‌علمی و دانشجویان نفوذ کند و مشارکت وی در اجرای این برنامه‌ها جلب شود.


معاون آموزشی وزارت بهداشت هدف از طرح بحث برنامه‌های تحول و نوآوری در این نشست را بررسی راهکارهای تداوم اجرای برنامه‌ها در نظام آموزش عالی سلامت عنوان کرد و افزود: تلاش‌های زیادی برای جلب مشارکت اعضای هیئت‌علمی و دانشجویان علوم پزشکی در اجرای برنامه‌های تحول صورت گرفته و امیدواریم با این تلاش‌ها شرایطی فراهم شود تا تغییرات مدیریتی برنامه‌های این حوزه را تغییر ندهد.


وی از تشکیل کمیته‌های دانشجویی برای اجرای برنامه‌های تحول و نوآوری در آموزش سخن گفت و اظهار داشت: طی نشستی که در چند روز آتی برگزار خواهد شد راهکارهای مشارکت دانشجویان در این برنامه‌ها با مشارکت خود دانشجویان تدوین خواهد شد.


دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی گفت: برنامه‌های تحول و نوآوری در آموزش، نقشه جامع حرکت دانشگاه‌ها در حوزه آموزش است و الزاماتی را در برمی‌گیرد که برای ارتقای آموزش باید اجرا شود.


وی در ادامه گفت: ظرفیت‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با یکدیگر متفاوت است و انتظار می‌رود دانشگاه‌ها متناسب با ظرفیت خود تمامی بسته‌های تحول را پیگیری کنند و بسته‌ای مغفول نماند.


انتهای پیام/4087/


انتهای پیام/

ارسال نظر