صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۴:۳۰ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
معاون صنایع دستی استان تهران خبر داد:

راه‌اندازی پاتوق‌های فرهنگی در گذر صنایع دستی

معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی استان تهران گفت: در صورتی که طرح شهرداری تهران در گذر صنایع دستی اجرایی شود چندین پاتوق‌ فرهنگی در این خیابان راه‌اندازی خواهد شد.
کد خبر : 406002

محمد انشایی در گفتگو با خبرنگار حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در ارتباط با برنامه‌هایی که برای گذر صنایع دستی تهران در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: طرحی به پیشنهاد شهرداری برای پیاده‌روهای خیابان نجات‌اللهی (گذر صنایع دستی) ارائه گردید که چند روزی این خیابان یک طرفه شد.


وی با بیان اینکه این طرح در مرحله آزمایش است، افزود: شهرداری قرار بود که طرح بزرگتر کردن پیاده‌روها جهت آسایش مردم برای خرید صنایع دستی در گذر صنایع دستی را مورد بررسی قرار دهد.


معاون صنایع دستی استان تهران اظهار کرد: هنوز معلوم نیست که پلیس راهور برای پارک وسیله نقلیه در این خیابان چه پیشبینی‌هایی کرده است.


انشایی با بیان اینکه طی هفته گذشته، شورای شهر و شهرداری تهران در حال بررسی این مسئله بودند، گفت:‌ گذرصنایع دستی باید پیاده‌راهی باشد که موضوعات فرهنگی در آن شکل بگیرد.


وی با بیان اینکه باید مردم با خیال آسده در این گذر تردد کنند، ادامه داد:‌ این خیابان باید از لحاظ هنری، فضایی فرهنگی و بانشاط برای مردم ایجاد کند.


انشایی با بیان اینکه باید فضاهایی با نشاط شهری ایجاد کنیم، گفت: قرار است روزهای خاصی در میدان‌گاه گذر صنایع دستی فضایی ایجاد کرده که به صورت پاتوق فرهنگی باشد یا در کنار پارک ورشو محلی برای استراحت و پاتوق فرهنگی ایجاد کنیم.


انتهای پیام/4046/


انتهای پیام/

ارسال نظر