رسالت مهم روابط عمومیها نشر و نهادینهکردن فرهنگ تولید است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شاهینشهر، ناصر حسینیمنجزی عصر دیروز در جمع مدیران و مسئولان روابط عمومی دستگاههای اجرایی شهرستان شاهینشهر و میمه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهینشهر اظهار کرد: نامگذاری دقیق هر سال با کلید واژههای اقتصادی توسط رهبر معظم انقلاب نشاندهنده اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی در جامعه است.
وی افزود: تا استقلال اقتصادی در کشور وجود نداشته باشد، استقلالهای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نیز تحتالشعاع قرار خواهد گرفت.
معاون برنامهریزی و عمرانی فرماندار شهرستان شاهینشهر و میمه جدیت و اهتمام مدیران اجرایی و مجامع علمی را برای بومیسازی و اجراییکردن اقتصاد مقاومتی ضروری دانست و تأکید کرد: اقتصاد مقاومتی، اقتصادی است که در شرایط فشار، تهدید و تحریم بتواند تابآوری لازم را در مقابله با تهدیدها و نوسانات و تکانهای خارجی داشته باشد.
حسینیمنجزی اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی باید درونزا باشد و تکیه به ظرفیتها و امکانات داخلی کشور داشته باشد و علاوه بر آن با بروننگری از بازارهای هدف خارجی و مجامع بینالمللی نیز بریده و غافل نباشد.
وی دانشبنیان بودن را از دیگر مؤلفههای اقتصاد مقاومتی برشمرد و تصریح کرد: عدالتمحوری و مردمنهادی مؤلفههای دیگر اقتصاد مقاومتی است که موجب میشود فرصت و امکانات به صورت برابر توزیع شود و به شکل مردممحور باشد.
معاون فرماندار شاهینشهر و میمه افزود: رونق تولید تنها راه نجات اقتصاد کشور از وضعیت فعلی است و به عنوان عامل اصلی رشد و توسعه اقتصادی به شمار میرود.
این چهره سیاسی شهرستان شاهینشهر به جهاد بزرگ بیانیه گام دوم انقلاب برای ساختن ایران اسلامی اشاره و بیان کرد: ثبات و امنیت، پیشتازی در عرصه علم و فناوری، به اوجرساندن مشارکت مردمی، ارتقای بینش سیاسی آحاد مردم، عدالت در تقسیم امکانات کشور، افزایش معنویت و اخلاق و ایستادگی در برابر زورگویان و مستکبران از اهداف این بیانیه است.
وی اضافه کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی باید به سمت نهادینهکردن سه واژه کلیدی خودسازی، جامعهپردازی و تمدنسازی حرکت کرد.
حسینی تأکید کرد: روابط عمومیها علاوه بر پیادهسازی بیانیه گام دوم انقلاب باید در اطلاعرسانی و مدیریت افکار عمومی، صداقت در گفتار، امانتداری در انتقال پیام و امیدبخشی به نسل جوان را مدنظر قرار دهند.
انتهای پیام/4103/
انتهای پیام/