صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۵۰ - ۲۸ تير ۱۳۹۸
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر:

روابط عمومی تلفیقی از علم، هنر و فنون و آیینه تمام‌نمای سازمان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر گفت: روابط عمومی‌ها تلفیقی از علم، هنر و فن هستند و به عنوان آیینه تمام‌نمای سازمان به شمار می‌روند.
کد خبر : 405487

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شاهین‌شهر، عصر دیروز نشست تخصصی از سلسله نشست‌های رونق تولید و پیاده‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب با حضور مدیران و مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهین‌شهر و میمه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر برگزار شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر در این نشست اظهار کرد: پیامبر مکرم اسلام(ص) نقش آگاهی‌بخشی به امت را داشتند و روابط عمومی از زمان صدر اسلام فعالیت داشته است.


مسعود نصری افزود: مؤمنان و یاران پیامبر پیام دین مبین اسلام مبنی بر رفتار و زندگی صلح‌آمیز، تفکر و سیره پیامبر را در جامعه ترویج می‌کردند.


وی با بیان شاخص‌های اقتصاد مقاومتی و ترسیم نقشه راه توسط مقام معظم رهبری توضیح داد: روابط عمومی جایگاه دریافت و انتقال اطلاعات و نقش آینده‌نگری را دارد و در راستای آگاهی‌بخشی به جامعه تلاش می‌کند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر ادامه داد: روابط عمومی‌ها به‌عنوان بازوان ریاست سازمان، هم مردم را مطلع و هم در راستای همگراکردن آحاد مختلف جامعه و متقاعدکردن آنان تلاش می‌‌کنند.


نصری نقش روابط عمومی در خارج از سازمان را به‌عنوان وکیل مدافع و در درون سازمان به‌عنوان مدعی‌العموم دانست و تأکید کرد: رویکرد روابط عمومی در پیاده‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که به‌عنوان نقشه راه توسط مقام معظم رهبری ترسیم شده، بسیار خطیر است.


دانشگاه آزاد اسلامی در تبیین علمی بیانیه گام دوم انقلاب مؤثر است


وی اضافه کرد: در راستای توجه به جایگاه علمی دانشگاه آزاد اسلامی در تبیین این بیانیه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر اقدام به برگزاری سلسله نشست‌های پیاده‌سازی گام دوم انقلاب کرده است.


نصری به فنون مختلف روابط عمومی اشاره و تصریح کرد: روابط عمومی‌ها می‌بایست با استفاده از هنر، علم و فنون بتوانند در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب مؤثر عمل کنند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر بیان کرد: در واحد دانشگاهی شاهین‌شهر با توجه به فعالیت دو رشته برنامه‌ریزی فرهنگی و مطالعات فرهنگی و رسانه در مقطع کارشناسی ارشد اقدام به ایجاد هسته مطالعات فرهنگی و رسانه شد که ظرفیت مناسبی برای حضور مدیران روابط عمومی شهرستان‌ در راستای رفع نیازهاست.


این چهره دانشگاهی با یادآوری فعالیت 18 هسته پژوهشی در دانشگاه آزاد اسلامی شاهین‌شهر عنوان کرد: مرکز رشد واحدهای فناور واحد شاهین‌شهر توانسته است با جذب 9 هسته فناور زمینه فعالیت دانش بنیان در عرصه‌های مختلف و جذب نخبگان را فراهم کند.


وی اضافه کرد: واحد دانشگاهی شاهین‌شهر با دارابودن 44 رشته تخصصی در مقاطع کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی امکان ادامه تحصیل را برای شهروندان به خوبی فراهم کرده و کارکنان دستگاه‌های اجرایی نیز می‌توانند از این فرصت طلایی بهره‌مند شوند.


نصری به منویات رهبر معظم انقلاب در بحث سبک زندگی اشاره و تأکید کرد: برنامه‌ریزی لازم برای اجرای برنامه‌های مرتبط با سبک زندگی و همچنین برگزاری استارت‌آپ ویکند در زمینه خلاقیت در دانشگاه آزاد اسلامی شده است که به‌زودی اجرایی خواهد شد.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر