صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۲۰ - ۲۸ تير ۱۳۹۸
مهاجر خبر داد:

برگزاری نشست تخصصی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شاهین‌شهر

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر از برگزاری نشست تخصصی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهین‌شهر و میمه خبر داد.
کد خبر : 405484

محمدحسین مهاجر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در شاهین‌شهر، به نقش علمی دانشگاه آزاد اسلامی در تبیین و پیاده‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: در راستای توجه به سند بالادستی و مصوبات شورای اجتماعی کشور مبنی بر توجه دستگاه‌های اجرایی برای تحقق این بیانیه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر اقدام به برگزاری نشست تخصصی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهین‌شهر و میمه کرد.


وی افزود: این نشست تخصصی از سلسله نشست‌های رونق تولید و پیاده‌سازی گام دوم انقلاب اسلامی ویژه مدیران، مسئولان و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در دانشگاه آزاد اسلامی شاهین‌شهر برگزار شد.


مدیر روابط عمومی واحد شاهین‌شهر به نقش برجسته روابط عمومی در پیاده‌سازی گام دوم انقلاب اشاره و تأکید کرد: فرآیند تامین و تولید پردازش و انتشار اطلاعات از گام‌های اساسی در چرخه ارتباطات است که باید مورد توجه روابط عمومی قرار گیرد.


مهاجر اضافه کرد: روابط‌عمومی‌ها باید توان پردازش اطلاعات را متناسب با مخاطبان و در راستای اهداف سازمان ارتقا دهند و به سمت روابط عمومی الکترونیک گام بردارند.


وی مدیریت دانش را ثمره روابط عمومی هوشمند دانست و اذعان کرد: روابط عمومی در مدیریت و تنویر افکار عمومی نقش بسیار مؤثری دارد.


مدیر روابط عمومی واحد شاهین‌شهر افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر با برخورداری از زیرساخت‌های لازم و با مشارکت گروه مطالعات فرهنگی و رسانه اقدام به ایجاد هسته مطالعات فرهنگی و رسانه با رویکرد حل‌المسائلی کرده است.


مهاجر تأکید کرد: مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهین‌شهر و میمه می‌توانند با عضویت در هسته مطالعات فرهنگی و رسانه در راستای رفع نیازهای دستگاه‌های اجرایی و جامعه گام‌های اساسی و علمی بردارند.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر