صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۴۰ - ۲۵ تير ۱۳۹۸
دکتر نگاهداری خبر داد:

لیگ ستارگان بورس در تسخیر دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی از درخشش واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سومین دوره لیگ ستارگان بورس خبر داد.
کد خبر : 405064

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بابک نگاهداری از حضور فعال واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سومین دوره لیگ ستارگان بورس خبر داد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در این رویداد با هفت تیم‌ حضور پررنگ داشته و براساس آخرین رتبه‌بندی، تیم واحد تهران شرق همچنان در صدر لیگ، تیم واحد مشهد در مقام دوم، تیم واحد نیشابور در رتبه پنجم لیگ قرار دارند.


وی افزود: این دستاورد در رقابت با سایر دانشگاه‌های مطرح از جمله دانشگاه تهران، صنعتی شریف، شهید بهشتی، امیرکبیر، علم و صنعت، مالک اشتر، صنعتی اصفهان، ارومیه، کردستان، مازندران و... صورت گرفته که این دانشگاه‌ها با اختلاف در رتبه‌های بعدی قرار دارند.


رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به رسالت­ خود در جهت حل مشکلات کشور، به دنبال راهکارهای هدفمند جهت توانمندسازی، تقویت کارگروهی، تقویت حس‌ مسئولیت‌­پذیری، دانش و ایمان‌افزایی، افزایش مهارت در دانش‌آموزان، دانشجویان و فارغ­‌التحصیلان خود در قالب برگزاری مسابقات و رویدادهای مسئله‌محور است. از این رو تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی که موفق به کسب مقام در این رویداد و دیگر مسابقات علمی پژوهشی و اندیشه‌ورزی شوند، در قالب تیم‌های تخصصی و حرفه‌ای در باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی مورد حمایت معنوی و مالی قرار خواهند گرفت.


نگاهداری تأکید کرد: با تقویت و حمایت دقیق از این تیم‌ها، تلاش داریم زمینه فعالیت آنها برای حل معضلات و مشکلات کشور فراهم شود. این حمایت‌ها در قالب ظرفیت‌های مختلف از جمله ظرفیت‌های علمی، مالی و حقوقی خواهد بود.


سومین دوره لیگ ستارگان بورس با حضور 64 تیم داخلی از بیش از 45 دانشگاه و پنج تیم خارجی از کشورهای عمان، ترکیه، عراق و سوریه از 15 تیر تا 30 مردادماه در حال برگزاری است.


انتهای پیام/4115/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر